دوربین Hero5 شرکت GoPro قابلیت تصویربرداری سه‌بعدی خواهد داشت

آخرین باری که شرکت GoPro یک دوربین پرچم‎دار عرضه کرد در سال 2014 و در رابطه با دوربین‎های Hero4 Black و Silver بود. در محصولات بعدی این شرکت شاهد بروز دوربین Hero4 Session این شرکت بودیم که به نوعی یک نسخه‎ی کوچکتر از دوربین‎های GoPro بود و سپس دوربین Hero+ معرفی شد که در بخش دوربین‎های […]

آخرین باری که شرکت GoPro یک دوربین پرچم‎دار عرضه کرد در سال 2014 و در رابطه با دوربین‎های Hero4 Black و Silver بود. در محصولات بعدی این شرکت شاهد بروز دوربین Hero4 Session این شرکت بودیم که به نوعی یک نسخه‎ی کوچکتر از دوربین‎های GoPro بود و سپس دوربین Hero+ معرفی شد که در بخش دوربین‎های ارزان‎قیمت موجود در بازار قرار می‎گرفت.

معنای این گفته‎ها این است که برای یک آپگرید بارز در بین دوربین‎های این شرکت از زمان لازم هم گذشته است. اگر بتوان به شایعات استناد کرد، گفته می‎شود که دوربین Hero 5 شرکت GoPro را می‎شود ترجیحا یک آپگرید مناسب دانست. شایعات شنیده شده ادعا می‎کنند که دوربین GoPro Hero 5 اجازه‎ی گرفتن فیلم‎هایی با کیفیت 4k در نرخ 60 فریم بر ثانیه می‎دهد که واقعا به نسبت دوربین فعلی Hero4 Black که فیلم‎هایی با کیفیت 4k در نرخ 30 فریم بر ثانیه می‎گیرد یک قدم به جلوی قابل توجه می‎باشد چون تفاوت بین فیلم‎برداری در این دو نرخ واقعا آشکار است.

شایعات دیگر اشاره به استفاده از دوربین دوگانه دارند که ظاهرا به دوربین اجازه می‎دهد به شکل 3 بعدی تصویربرداری کند. همچنین انتظار وجود یک باتری با ظرفیت 2800 میلی‎‌آمپری، بلوتوث 4.0 به منظور سرعت‎ بالاتر آپلود و موارد متعدد دیگر نیز می‎رود. البته هیچ‎کدام از این موارد چون فعلا تایید رسمی نشده‎اند را نمی‎توان 100% قابل باور دانست.

شرکت GoPro هنوز در این رابطه به صورت رسمی صحبتی نداشته است اگرچه مدیرعامل این شرکت آقای نیک وودمن قبلا اشاره کرده بود که این شرکت حداقل عرضه 3 دستگاه جدید در برنامه دارد که تا انتهای سال جاری میلادی به بازار خواهند آمد، بنابراین این احتمال وجود دارد که دوربین شایعه‎ شده‎ی Hero 5 (و مدل‎های مختلف آن) جزوی از این برنامه باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال