گوریلا گلس ویکتوس ۲ با مقاومت بالا در سقوط روی بتن معرفی شد

شرکت کورنینگ تولید کننده شیشه گوریلا گلس از نسخه جدید شیشه های خود رونمایی کرد. این شیشه در اکثر گوشی های موبایل استفاده میشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیشه گوریلا گلس ویکتوس ۲ با مقاومت بیشتر نسبت به نسخه قبلی معرفی شد. طبق گفته شرکت سازنده این شیشه می تواند هنگام […]

شرکت کورنینگ تولید کننده شیشه گوریلا گلس از نسخه جدید شیشه های خود رونمایی کرد. این شیشه در اکثر گوشی های موبایل استفاده میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیشه گوریلا گلس ویکتوس ۲ با مقاومت بیشتر نسبت به نسخه قبلی معرفی شد. طبق گفته شرکت سازنده این شیشه می تواند هنگام سقوط روی سطوح ناهموار مانند بتن از فاصله یک متری مقاومت بالایی داشته باشد. حتی هنگام افتادن روی بتن نیز سالم خواهد ماند.

کورنین در آزمایش شیشه جدید خود آن را از فاصله یک متری روی سطحی مانند بتن رها کرد و این شیشه توانست جان سالم به در ببرد. کورنینگ در بیانیه ای اعلام کرد نمونه های مشابه توسط شرکت های رقیب تنها در فاصله نیم متری می تواند سالم بماند.

گوریلا گلس ویکتوس ۲ مشابه نسخه قبلی در برابر آسفالت تا فاصله دو متری خود سالم باقی می ماند. همچنین قادر است تا ۲۰ بار سقوط از فاصله یک متری بصورت پشت سر هم نیز سالم مانده و حتی خراشیدگی نیز در آن ایجاد نشود.

شرکت سازنده در بیانیه خود در مورد شیشه جدید می گوید: ویکتوس دو علاوه بر مقاومت در برابر شکستن در سقوط از فاصله دو متری روی اسفالت، می تواند تا چهار برابر بیشتر از ماده معدنی آلومینوسیلیکات در برابر خراش مقاوم باشد. این شرکت هدف از ساخت این شیشه را تولید یک شیشه بادوام دانست که در صورت سقوط در فاصله ای حدود کمر انسان تا روی سطحی مانند آسفالت بتواند سالم باقی بماند و نمایشگر آن مقاومت خود را حفظ کند.

با توجه به بزرگتر و سنگین تر شدن گوشی های جدید نسبت به مدل های قبلی، ضربه و فشار روی نمایشگر نیز افزایش یافته است. هنوز نمی‌دانیم چه دستگاههایی قرار است از ویکتوس ۲ استفاده کنند. اما کورنینگ می گوید این شیشه می تواند در ۸ میلیارد دستگاه و ۴۵ برند مورد استفاده باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال