طراح گرافیک طرحی اولیه از آیفون 8 ارائه می‎دهد

شایعاتی که در رابطه با مشخصات آیفون 8 اپل مطرح شده‎اند همگی در ذهن ما به شکل پررنگی حک شده‎اند همانند با استفاده از یک نمایشگر آمولد لبه به لبه که عملا کل نمای جلویی گوشی را به خود اختصاص می‎دهد. سنسور تاچ‎ آی‎دی یا در این نمایشگر تعبیه خواهد شد یا یک سیستم تشخیص […]

شایعاتی که در رابطه با مشخصات آیفون 8 اپل مطرح شده‎اند همگی در ذهن ما به شکل پررنگی حک شده‎اند همانند با استفاده از یک نمایشگر آمولد لبه به لبه که عملا کل نمای جلویی گوشی را به خود اختصاص می‎دهد. سنسور تاچ‎ آی‎دی یا در این نمایشگر تعبیه خواهد شد یا یک سیستم تشخیص چهره جایگزین آن می‎شود که از یک دوربین جلوی “متحول‎شده” برای از حالت قفل خارج کردن گوشی و تایید کاربر استفاده می‎کند. اندازه‎ی این نمایشگر آمولد گفته می‎شود که 5.8 اینچ است، گرچه مقداری از آن به دکمه‎ی هوم داخلی اختصاص داده می‎شود. قسمت فعال این ‎‏پنل نمایش در حدود 5.1 تا 5.15 اینچ خواهد بود.

روز گذشته ما اخباری را به استحضار شما رساندیم که یک منبع خبری ژاپنی یعنی وب‎سایت Macotakara اعلام داشته است که آیفون 8 (که به اسامی iPhone X یا iPhone edition شناخته می‎شود) با تاخیر به نسبت دو مدل دیگر آیفون‎های 2017 وارد بازار می‎شود. به گفته‎ی این منبع خبری، اپل هم‎چنان در حال کار بر روی طراحی این دستگاه است و مواد و قطعات مختلف را با هم ترکیب و محک می‎زند. با آن‎که امکان دارد که آیفون 8 به همراه دیگر مدل‎های 2017 آیفون در شهریورماه معرفی شود ولی ممکن است عرضه‎ی آن با تاخیر در آبان‎ماه صورت گیرد.

با توجه به این صحبت‎ها، احتمالا با انتشار یک تصویر درست از این دستگاه ماه‎ها فاصله داریم. یک طراح گرافیک به اسم AlHasan Husni برای کم کردن این فاصله‎ی زمانی تصمیم گرفته است که مدل اولیه‎ای از آیفون 8 براساس مشخصات شایعه شده طراحی کند. Husni حتما یک “حالت تیره” برای iOS 11 را لحاظ کرده است که بسیاری از کاربران آیفون انتظار آن را می‎کشند. در این طرح کاربران اجازه دارند به سمت راست بر روی ناحیه‎ی عملکردی نمایشگر سوایپ کنند تا به حالت انجام چندین کار (multitasking) دسترسی داشته باشند و دکمه‎ی مجازی هوم فیدبک لمسی در خود دارد.

شما طراحی‎های این طراح را می‎توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال