حلقه هوشمند گوچی با قابلیت ردیابی خواب و تناسب اندام معرفی شد

گوچی به عنوان یکی از شرکت های مد ایتالیایی طی همکاری با شرکت حوزه سلامت Oura حلقه هوشمندی عرضه کرده است که با کمک سنسور های آن میتوان نظارت دقیق بر خواب و تناسب اندام داشت. این حلقه نسبتاً گران حدود ۹۵۰ دلار قیمت دارد و در آن از سنسور به جای سنگهای قیمتی استفاده […]

گوچی به عنوان یکی از شرکت های مد ایتالیایی طی همکاری با شرکت حوزه سلامت Oura حلقه هوشمندی عرضه کرده است که با کمک سنسور های آن میتوان نظارت دقیق بر خواب و تناسب اندام داشت. این حلقه نسبتاً گران حدود ۹۵۰ دلار قیمت دارد و در آن از سنسور به جای سنگهای قیمتی استفاده شده است.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حلقه ساخته شده توسط گوچی و Oura نسخه‌ای از Oura Ring Generation 3 است که در آن با کمک طلای زرد ۱۸ عیار طرحی بافته شده دیده می شود. جنس حلقه از تیتانیوم مشکی با روکش پی وی دی است. طبق شرکت سازنده و توضیحات وب سایت Oura سنسور های درون این حلقه می تواند روی ضربان قلب روزانه، الگوریتم خواب و میزان اشباع اکسیژن و دمای بدن نظارت داشته باشد.

 در حالی که حلقه های قبلی تنها به بررسی الگوریتم خواب می پرداخت در این حلقه سیگنال های کاربران از طریق انگشت آنها برای اندازه گیری ضربان قلب دریافت میشود که به گفته پزشکان و محققان دقیق ترین داده ها در این نقطه از بدن وجود دارد. وزن این حلقه تنها ۴ تا ۶ گرم است و باتری استفاده شده در آن می تواند ۴ تا ۷ روز کار کند. همچنین اپلیکیشن هایی مانند Apple Health و Google Fit  نیز با این حلقه سازگاری دارند. این گجت پوشیدنی مقاومت خود را تا عمق ۱۰۰ متری آب حفظ خواهد کرد. قیمت حلقه مشترک گوچی و Oura ۹۵۰ دلار اعلام شده است. در حالی که نسخه اصلی این انگشتر توسط شرکت فنلاندی ۲۹۹ دلار به فروش میرسد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال