هدایت اطلاعات درست در مورد کووید 19 از طریق فیسبوک و اینستاگرام

فیسبوک از هدایت یک میلیارد کاربر شبکه های اجتماعی زیر مجموعه خود یعنی فیسبوک و ایسنتاگرام به سمت اطلاعات درست در مورد ویروس کووید 19 خبر داده است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، حذف اطلاعات جعلی و انتشار اطلاعات درست در پشت صحنه شبکه های اجتماعی در وضعیت کنونی از اهمیت بالایی برخوردار است. […]

فیسبوک از هدایت یک میلیارد کاربر شبکه های اجتماعی زیر مجموعه خود یعنی فیسبوک و ایسنتاگرام به سمت اطلاعات درست در مورد ویروس کووید 19 خبر داده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، حذف اطلاعات جعلی و انتشار اطلاعات درست در پشت صحنه شبکه های اجتماعی در وضعیت کنونی از اهمیت بالایی برخوردار است. در این میان شرکت های فناوری مانند فیسبوک با تعداد کاربران بسیار بالا می توانند در پایش اطلاعات و تهیه اطلاعات درست و معتبر از سازمان های بهداشتی نقش مهمی را ایفا کنند. به همین جهت فیسبوک تلاش خود را برای حذف اطلاعات نادرست و جعلی در مورد این بیماری آغاز کرده است.

فیسبوک اعلام کرده که از روز چهارشنبه تعداد صد میلیون کاربر را به سمت اطلاعات درست هدایت کرده است. این تعداد کاربران با کلیک بر روی پاپ آپ های مورد نظر به سایت های مورد نظر سازمان بهداشت جهانی و یا مراکز پیشگیری از بیماری وارد شدند. چندی پیش نیز همزمان با شیوع کرونا در کشورهای اروپایی و ایالات متحده بخش های جدیدی نظیر مرکز اطلاعات کروناویروس، مرکز آنلاین نمایش داده‌ها، مقالات خبری، نکاتی درباره‌ی دوری‌گزینی اجتماعی و … در فیسبوک آغاز به کار کرد. بررسی ها نشان می دهد که تلاش های فیسبوک، توئیتر و گوگل بی نتیجه نمانده و بسیاری از اطلاعات نادرست چه به زبان انگلیسی و یا زبان های دیگر در حال از بین رفتن است. حدود 57 درصد از آمریکایی ها از شبکه های اجتماعی به عنوان مراکز مهم خبری استفاده می کنند و همین امر باعث ورود حجم زیادی از اطلاعات ساختگی در شبکه های اجتماعی شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال