واحدهای صنفی در صورت کارت به کارت برای مشتری شامل جریمه مالیاتی ۳۰ درصدی خواهند شد

واحدهای صنفی که دستگاههای کارتخوان خود را به پرونده های مالیاتی متصل نکرده و در خدمات خرید و فروش مبادرت به کارت به کارت با مشتری می کنند جریمه ۳۰ درصدی خواهند شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رئیس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی در رابطه با واحدهایب که اظهارنامه مالیاتی […]

واحدهای صنفی که دستگاههای کارتخوان خود را به پرونده های مالیاتی متصل نکرده و در خدمات خرید و فروش مبادرت به کارت به کارت با مشتری می کنند جریمه ۳۰ درصدی خواهند شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رئیس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی در رابطه با واحدهایب که اظهارنامه مالیاتی شفاف ارائه نکرده و به جای اتصال دستگاه کارتخوان به پرونده‌های مالیاتی اقدام به کارت به کارت می کنند گفته است: این افراد و صاحبان مشاغل باید جریمه ۳۰ درصدی بدون بخشش پرداخت کنند. وی افزود با توجه به اینکه مالیات مشاغل و اصناف بر مبنای سود مبادلات محاسبه می شود دیگر اقدام این افراد مانند خرید و فروش خانه یا حساب‌های بانکی عادی در مالیات و محاسبه آن لحاظ نخواهد شد.

محمد برزگری در مورد قانون پایانه فروشگاهی نیز گفته است این قانون قرار است به صورت کامل و گام به گام اجرا شود. ماده ۱۱ این قانون نیز همان اتصال دستگاههای کارتخوان به پرونده‌های مالیاتی مشتریان است که برای اجرای آن زمان یک سال در نظر گرفته شد. وی در ادامه افزود حساب های تجاری افرادی که از این قانون تبعیت کنند از امتیازات خاص برخوردار شده و برای آنها امتیازات بانکی و مالیاتی محاسبه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال