شرکت H. Moser & Cie ساعت جدید خود را با سیاه ترین رنگ جهان عرضه می کند

ساعت جدید شرکت H. Moser & Cie از رنگ وانتابلک پوشیده شده که به عنوان سیاه ترین رنگ جهان شناخته می شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با توجه به محبوبیت فراوان و ویژگی‌های منحصر به فرد ساعت های هوشمند سازندگان ساعتهای مکانیک سنتی نیز تلاش دارند تا از طریق روش های […]

ساعت جدید شرکت H. Moser & Cie از رنگ وانتابلک پوشیده شده که به عنوان سیاه ترین رنگ جهان شناخته می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با توجه به محبوبیت فراوان و ویژگی‌های منحصر به فرد ساعت های هوشمند سازندگان ساعتهای مکانیک سنتی نیز تلاش دارند تا از طریق روش های مختلف محصول خود را قانع کننده و جایگزینی منحصر به فرد نشان دهند. H. Moser & Cie که در نمایشگاه تجاری ژنو به نام Watches & Wonders حضور دارد با کانسپت جدید خود مرحله دیگری از طراحی ساعت ها را به نمایش گذاشته است.

وانتا بلک برای اولین بار توسط یک شرکت بریتانیایی به نام Surrey NanoSystems به عنوان یک رنگ ویژه ساخته شد به طوری که می تواند حدود ۹۹.۹۸ درصد از نور مرئی را جذب کند. به همین دلیل آن را یک رنگ ویژه با خواص غیرعادی میدانند. در این رنگ نانو لوله های کربنی عمودی به صورت میکروسکوپی قرار دارند که می‌توانند با به دام انداختن فوتونها آنها را در بین لوله ها پراکنده کنند. به طوری که تنها عده کمی از فوتون ها قادر به فرار خواهند بود. چشم انسان نیز در صورت دیدن اشیاء دارای رنگ وانتابلک فضای خالی سیاه میبیند.

اکنون شرکت H. Moser & Cie در صفحه ساعت های خود از سیاه ترین رنگ دنیا استفاده کرده و قرار است آنها را با قیمت بین 26600 تا 69000 به فروش برساند. استفاده از چنین طراحی باعث شده تا محصولات این شرکت ظاهری منحصر به فرد داشته باشند. زیرا در زمان مشاهده صفحه ساعت عقربه ها همانند قرارگیری در فضای خالی شناور هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال