حمله هکرها به 241 کشور جهان با سوء استفاده از بحران کرونا

مایکروسافت بررسی های گسترده ای را در مورد حملات سایبری در چند ماه اخیر انجام داده و با انتشار نتیجه این بررسی ها از حملات هکرها به 241 کشور جهان خبر داده است. بنظر می رسد موضوع کرونا باعث به دام افتادن تعداد بسیار زیادی از کاربران د رکشورهای مخلف شده است. به گزارش سرویس […]

مایکروسافت بررسی های گسترده ای را در مورد حملات سایبری در چند ماه اخیر انجام داده و با انتشار نتیجه این بررسی ها از حملات هکرها به 241 کشور جهان خبر داده است. بنظر می رسد موضوع کرونا باعث به دام افتادن تعداد بسیار زیادی از کاربران د رکشورهای مخلف شده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا و به نقل از Business Insider، در این حملات سایبری هکرها به تمامی کشورها حداقل یکبار حمله کرده اند و بسته به میزان شیوع کرونا در آن کشور تعداد حملات افزایش داشته است. به علت افزایش جستجوی کاربران در چند ماه اخیر، هکرها با کمک وبسایت های آلوده و ارسال ایمیل های فیشینگ بهمراه بدافزار، حملات خود را انجام داده اند.

تحقیقات مایکروسافت در بخش Microsoft 365 Security توسط Rob Lefferts منتشر شده و در این تحقیق آمده است: تعداد حملات سایبری با میزان پاندومی در آن کشور ارتباط داشته است. کشورهای با شیوع بیشتر حملات بیشتری را نیز تجربه کرده اند. تشویش مردم در مورد این موضوع باعث شده است که بدون توجه به هر وبسایتی وارد شوند. امنیت سایبری مایکروسافت به نام  Microsoft Threat Protection در بررسی های خود متوجه شد که روزانه 60 هزار ایمیل با موضوع کرونا حاوی بدافزار توسط هکرها ارسال می شوند. این حملات در ویدئو کنفرانس ها و جلسات آنلاین نیز اختلال ایجاد کرده اند. شیوع کرونا تنها به ضرر هکرهای روسی بوده است زیرا در ایام قرنطینه و دورکاری توانایی خود برای حملات سایبری را از دست داده اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال