حمله هکرها به فروشگاه آنلاین شرکت وان پلاس در چین

این شرکت چینی از حمله هکرها به فروشگاه آنلاین خود خبر داده‌ است. شرکت وان پلاس سازنده گوشی‌های هوشمند است که در چین فعالیت می‌کند. این حمله در هفته گذشته اتفاق افتاده و ردی از افشای اطلاعات مالی در آن دیده نشده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از ZDNet، […]

این شرکت چینی از حمله هکرها به فروشگاه آنلاین خود خبر داده‌ است. شرکت وان پلاس سازنده گوشی‌های هوشمند است که در چین فعالیت می‌کند. این حمله در هفته گذشته اتفاق افتاده و ردی از افشای اطلاعات مالی در آن دیده نشده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از ZDNet، هکرها بعد از نفوذ به فروشگاه آنلاین این شرکت توانستند به اطلاعاتی در مورد خریدهای مشتریان دست یابند. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس ایمیل و آدرس محل سکونت مشتریان بوده است. وان پلاس اظهار کرده که هیچگونه اطلاعاتی در زمینه مالی و یا هیچ کلمه عبوری در این حمله افشا نشده است.

ظاهرا یک مشکل امینتی موجود در وبسایت این شرکت به هکرها کمک کرده است تا بتوانند حمله یاد شده را انجام دهند. وان پلاس تاکید کرده که در حال بررسی امنیتی وبسایت خود است تا بار دیگر حادثه ای مشابه این حمله اتفاق نیفتد. هنوز جزئیات بیشتری در این مورد منتشر نشده است.

این موضوع توسط پلیس امنیت در حال بررسی است و وان پلاس تلاش دارد تا با کمک مقامات امنیتی بتواند ردی از هکرها بدست آورد. این دومین حمله هکرها به وبسایت وان پلاس است. سال گذشته نیز هکرها توانسته بودند به اطلاعات حدود 40 هزار مشتری دست یابند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال