هکرها در کانادا با حمله به نهادهای دولتی هزاران حساب دولتی را هک کردند

مقامات کانادایی از هک شدن بیش از ۱۰ هزار حساب کاربری سرویس های آنلاین در این کشور خبر دادند. خزانه داری کانادا در مصاحبه ای اعلام کرده است سرویس GCKey که توسط اداره دولتی فدرال و حسابهای درآمدی کانادا مورد استفاده قرار می گیرد طی یک حمله سایبری هک شده است. هکرها طی این حمله […]

مقامات کانادایی از هک شدن بیش از ۱۰ هزار حساب کاربری سرویس های آنلاین در این کشور خبر دادند. خزانه داری کانادا در مصاحبه ای اعلام کرده است سرویس GCKey که توسط اداره دولتی فدرال و حسابهای درآمدی کانادا مورد استفاده قرار می گیرد طی یک حمله سایبری هک شده است. هکرها طی این حمله توانستند به نام های کاربری و پسورد های حدود ۱۰ هزار حساب در این سرویس‌های دولتی دسترسی پیدا کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حمله اخیر هکرها حدود ۵۵۰۰ حساب آژانس درآمد کانادا هک شده و مقامات این کشور کلیه حسابها را به حالت تعلیق در آورده اند. با آغاز تحقیقات در مورد این حملات هنوز علت حمله سایبری مهاجمان مشخص نشده است.

در این میان تعدادی از شهروندان نیز اعلام کردند برخی اطلاعات بانکی آنها  طی یک دوره دچار تغییر شده بود. همچنین برخی کاربران اعلام کردند پرداخت‌های مربوط به مزایای اضطراری که همان بسته مالی دولت مربوط به ویروس کرونا بوده برای آنها صادر شده است. پس از شیوع ویروس کرونا تعداد حملات سایبری در جهان افزایش داشته است. مهمترین حمله اخیر نیز مربوط به حساب توئیتری افراد معروف در این پلتفرم بوده که با هدف کلاهبرداری بیت کوین انجام شده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال