هکرها ۱۶۰ گیگابایت از اطلاعات ایسر را به سرقت بردند

شرکت تایوانی ایسر سرقت هکرها از این شرکت را تائیید کردند. به گفته این شرکت هکرها با نفوذ به یکی از سرورهای این شرکت توانستند ۱۶۰ گیگابایت اطلاعات را به سرقت ببرند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سخنگوی شرکت ایسر اعلام کرد هکرها با حمله به سرور این شرکت که در اختیار […]

شرکت تایوانی ایسر سرقت هکرها از این شرکت را تائیید کردند. به گفته این شرکت هکرها با نفوذ به یکی از سرورهای این شرکت توانستند ۱۶۰ گیگابایت اطلاعات را به سرقت ببرند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سخنگوی شرکت ایسر اعلام کرد هکرها با حمله به سرور این شرکت که در اختیار تکنسین های بخش تعمیرات قرار داشت توانستند ۱۶۰ گیگابایت اطلاعات را به سرقت ببرند. البته در این اطلاعات داده های کاربران وجود نداشت. اخیرا یک هکر با نام KernelWare ۱۶۰۰ گیگابایت از اطلاعات این شرکت را برای فروش گذاشته بود.

این هکر اعلام کرده بود فایل های به سرقت رفته شامل اسلایدهای محرمانه، دفترچه راهنمای فنی مخصوص کارکنان، باینری ها، اسناد محرمانه مربوط به محصول و فایل های ISO و رام بوده اند‌. وی اسکرین شات برخی از این اسناد را نیز منتشر کرد. همچنین این هکر اعلام کرد تنها از طریق یک واسطه اطلاعات را به فروش می رساند و آن را با ارز دیجیتال Menero معاوضه خواهد کرد. این هکر قیمتی برای این اطلاعات مشخص نکرده و قصد دارد به بالاترین قیمت پیشنهادی بفروشد.

ایسر پیش از این نیز چنین جملاتی را تجربه کرده بود. در سال ۲۰۲۱ این شرکت دچار حمله باج افزاری شد و درخواست هکرها برای این اطلاعات ۵۰ میلیون دلار بود. چند ماه بود این شرکت اعلام کرد اطلاعات در دست هکرها از سیستم خدمات این شرکت در هند به سرقت رفته بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال