هک شدن سایت وزارت ارتباطات و فناوری

خبرها نشان میدهد که سایت وزارت ارتباطات و فناوری برای ساعاتی در تاریخ یکشنبه 22 دی ماه از دسترس خارج شده بود. سایت zone-h نام وبسایت وزارت ارتباطات را همراه با دیگر سایت های هک شده درلیست خود قرار داده است. این وبسایت همه روزه لیستی از هک های انجام شده در سراسر جهان را […]

خبرها نشان میدهد که سایت وزارت ارتباطات و فناوری برای ساعاتی در تاریخ یکشنبه 22 دی ماه از دسترس خارج شده بود. سایت zone-h نام وبسایت وزارت ارتباطات را همراه با دیگر سایت های هک شده درلیست خود قرار داده است. این وبسایت همه روزه لیستی از هک های انجام شده در سراسر جهان را در سایت خود به نمایش میگذارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک‌نیوز، هک شدن سایت وزارت ارتباطات به دلیل وجود خفره امنیتی صورت گرفته و تنها چند ساعت از دسترس خارج شده و پس از آن به روال عادی خود بازگشته است. در این رویداد علاوه بر سایت اصلی، کلیه سایت های استانی این وزارتخانه نیز مورد حمله هکرها قرار گرفته بود. هکرها به دنبال حفره امنیتی در پورتال این اصلی این وزارتخانه حمله خود را انجام دادند.

مسئولین وزارت ارتباطات اعلام کردند برای جلوگیری از هرگونه سو استفاده هکرها در زمان هک شدن سایت کلیه سرورهای خود را خاموش کرده بودند. جزئیات بیشتری در مورد این اتفاق در دسترس نیست. همچنین روابط عمومی وزارت اطلاعات نیز در مورد این حادثه اظهار بی اطلاعی کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال