هک شدن نسخه متنی مربوط به تماس های کاربران به مرکز تماس اپلیکیشن دیوار

هکرها چند ساعت از مکالمات مربوط به کاربران را که با مرکز تماس دیوار انجام گرفته و به صورت مکتوب با کمک نرم افزار ثبت شده بود، هک کردند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دیوار از هک شدن نسخه متنی مکالمات کاربران به مرکز تماس توسط هکرها خبر داد. این هکرها توانستند […]

هکرها چند ساعت از مکالمات مربوط به کاربران را که با مرکز تماس دیوار انجام گرفته و به صورت مکتوب با کمک نرم افزار ثبت شده بود، هک کردند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دیوار از هک شدن نسخه متنی مکالمات کاربران به مرکز تماس توسط هکرها خبر داد. این هکرها توانستند چند ساعت از مکالمات کاربران را که ما کمک نرم‌افزار نسخه آزمایشی این شرکت به ثبت رسیده بود هک کنند.

البته دیوار اعلام کرده است این مکالمات به سرقت رفته به صورت منقطع بوده و این نرم افزار آزمایشی صدا را به متن تبدیل کرده بود که به دلیل دو طرفه بودن مکالمه قابل فهم نبوده است. این سرویس آزمایشی با هدف شناسایی مشکلات کاربران و همچنین افزایش کیفیت تماسها به این اپلیکیشن انجام شده بود.

همچنین نسخه آزمایشی نرم افزار مبدل صدا به متن شماره تماس کاربران را نیز ثبت نکرده بود. دیوار اعلام کرده این اطلاعات نباید باعث نگرانی کاربران شود. زیرا اطلاعات شخصی آنها در این متن وجود نداشته است. دیوار پس از عذرخواهی از کاربران در مورد هک شدن نسخه متنی مکالمات اعلام کرده است همیشه حفظ اطلاعات شخصی کاربران هدف اصلی این شرکت بوده و از این پس با تدوین دستورالعمل های جدید از پیشامد اتفاق های این چنینی جلوگیری خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال