رشد ۲۰ برابری مشترکین نسل ۴ و ۴.۵ همراه اول

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: ضریب نفوذ اپراتور همراه اول طی یکسال گذشته از ۸۰.۲ درصد به ۸۴.۲ درصد رسیده است. بر اساس این گزارش، تعداد مشترکین همراه اول با ۹.۳ میلیون مشترک جدیدی که در سال ۹۵ جذب کرد، به ۸۶.۳ میلیون سیم‌کارت واگذار شده رسید. علاوه براین همراه اول […]

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: ضریب نفوذ اپراتور همراه اول طی یکسال گذشته از ۸۰.۲ درصد به ۸۴.۲ درصد رسیده است.

بر اساس این گزارش، تعداد مشترکین همراه اول با ۹.۳ میلیون مشترک جدیدی که در سال ۹۵ جذب کرد، به ۸۶.۳ میلیون سیم‌کارت واگذار شده رسید.

علاوه براین همراه اول طی سال ۹۵ سهم بازار خود را دو درصد و با احتساب مشترکین سایر اپراتورها که با رومینگ ملی از شبکه همراه اول استفاده می‌کنند و مشترکین GSM روستایی، حدود ۳ درصد افزایش داده و به ۶۰ درصد کل بازار رسانده است.

همانطور که می‌دانید طرح ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه از تیرماه سال گذشته آغاز شده است و تراز اپراتور اول تا ۲۵ اردیبهشت ماه مثبت ۹۶۰۴، مشترک بوده است.

همچنین این اپراتور به عنوان اپراتور ارائه دهنده نسل ۴.۵ تلفن همراه در کشور، در سال ۹۵ در حدود ۱۷۵۰۰ سایت و در مجموع بیش از ۲۵ هزار سایت نسل ۳ ،۴ و ۴.۵ در ۱۷۲۲ شهر و دهستان راه‌اندازی کرده است،

علاوه براین با افزایش خدمات حضوری و غیرحضوری به مشترکین، ۳۵۰ میلیون پاسخگویی و خدمت ارائه شده به مشترکین در ۲۴ ساعت شبانه روز طی یکسال گذشته صورت گرفته است. همچنین در سال 95 تعداد مشترکین نسل ۴ و ۴.۵، 20 برابر شده و شبکه نسل ۲ همراه اول نیز نوسازی شده است.