ضریب نفوذ همراه اول، ایرانسل و رایتل در بخش رومینگ خارجی

اگر بخواهیم از میزان پوشش‌دهی آنتن اپراتورها در خارج از کشور مطلع شویم، باید جداول میزان رومینگ آن‌ها را مشاهده کنیم. آمار و ارقامی که در ادامه خواهید دید، وضعیت پوشش اپراتورها در حوزه بین‌الملل و ضریب نفوذ آن‌ها را در بخش رومینگ خارجی مشخص می‌کند. طبق آمار و ارقام حوزه ارتباطات در بخش روابط […]

اگر بخواهیم از میزان پوشش‌دهی آنتن اپراتورها در خارج از کشور مطلع شویم، باید جداول میزان رومینگ آن‌ها را مشاهده کنیم. آمار و ارقامی که در ادامه خواهید دید، وضعیت پوشش اپراتورها در حوزه بین‌الملل و ضریب نفوذ آن‌ها را در بخش رومینگ خارجی مشخص می‌کند.

طبق آمار و ارقام حوزه ارتباطات در بخش روابط بین‌الملل، اپراتور اول ارتباطی تا پایان سه ماهه  اول سال جاری با 272 اپراتور خارجی در بخش ارتباطات همراه دائمی و 54 اپراتور خارجی در بخش ارتباطات همراه اعتباری داشته است. قرارداد رومینگ شرکت ارتباطات سیار با کشورها نیز در بخش دائمی و اعتباری به ترتیب با 114 و 32 کشور بوده است.

اپراتور ایرانسل نیز در بخش‌های دائمی، اعتباری و دیتا به ترتیب با 164، 81 و 125 کشور قرارداد رومینگ داشته است. این اپراتور با 422 اپراتور خارجی در زمینه سیم‌کارت‌های دائمی، 139 و 318 اپراتور خارجی در زمینه سیم‌کارت‌های اعتباری و دیتا قرارداد رومینگ دارد.

رایتل نیز در کل 80 قرارداد رومینگ با کشورها در زمینه دائمی و اعتباری دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال