کاربران شبکه اجتماعی شاد می‌توانند از اینترنت رایگان استفاده کنند

کلیه دانش آموزان و معلمان در پلتفرم شاد، شبکه آموزشی مختص آموزش و پرورش می توانند از اینترنت رایگان استفاده کنند. این پلتفرم از 21 فروردین کار خود را بطور جدی آغاز کرده است. اکنون دوره متوسطه اول نیز به این شبکه اجتماعی اضافه شده است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، پلتفرم اختصاصی آموزش […]

کلیه دانش آموزان و معلمان در پلتفرم شاد، شبکه آموزشی مختص آموزش و پرورش می توانند از اینترنت رایگان استفاده کنند. این پلتفرم از 21 فروردین کار خود را بطور جدی آغاز کرده است. اکنون دوره متوسطه اول نیز به این شبکه اجتماعی اضافه شده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، پلتفرم اختصاصی آموزش و پرورش به نام شاد پس از رفع مشکلات پیش آمده از 21 فروردین ماه کار خود را آغاز کرده است. این پلتفرم در نهایت با پیام رسان روبیکا به توافق رسیده و با همکاری این برنامه پس از ثبت نام مقاطع ابتدایی، اکنون ثبت نام مقاطع متوسطه اول را نیز شروع کرده است.

مشکلات پس از آن مربوط به اینترنت و هزینه های مربوط به آن است که نشان می دهد بسیاری از کاربران نه تنها به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند، حتی پرداخت هزینه اینترنت نیط برای آنها دشوار است. به همین دلیل رئیس مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات آموزش‌و‌پرورش طی اعلامیه ای از رایگان شدن اینترنت برای کاربران اپلیکیشن شاد خبر داده است. مهدی شرفی در این مورد اضافه کرد: پیش از این وزارت ارتباطات اینترنت رایگان در اختیار معلمان قرار داده بود. با توجه به اینکه اینترنت رایگان بر طبق کارت ملی معلمان اختصاص داده شده بود، ممکن است برخی از معلمان از خط موبایل شخص دیگری استفاده کرده باشند. اما اکنون کلیه دانش آموزان و معلمتان می توانند بدون نگرانی از اینترنت رایگان استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال