هارلی‌دیویدسون تا سال 2021 یک موتورسیکلت الکتریکی می‌سازد

وقتی که شرکت هارلی دیویدسون از پروژه موتورسیکلت خود با نام LiveWire رونمایی به عمل آورد، این موضوع تنها بخشی از مسیر اهداف این کمپانی بود. در مصاحبه با مجله Milwaukee Business، خالق موتورسیکلت‌‌های جدید و مدیر عامل این شرکت، Sean Cummings اعلام کرد که این کمپانی قرار است در طی پنج سال آینده یک موتورسیکلت الکتریکی بسازد. اگر بخواهید بر روی […]

وقتی که شرکت هارلی دیویدسون از پروژه موتورسیکلت خود با نام LiveWire رونمایی به عمل آورد، این موضوع تنها بخشی از مسیر اهداف این کمپانی بود. در مصاحبه با مجله Milwaukee Business، خالق موتورسیکلت‌‌های جدید و مدیر عامل این شرکت، Sean Cummings اعلام کرد که این کمپانی قرار است در طی پنج سال آینده یک موتورسیکلت الکتریکی بسازد. اگر بخواهید بر روی تقویم خود علامت‌گذاری کنید، می‌بایست سال 2021 را برای این منظور انتخاب کنید. این مقام مسئول هنوز هیچ سرنخی را در مورد موتورسیکلت آینده این شرکت بروز نداده است تا بتوانیم اطلاعات دقیق‌تری در مورد آن داشته باشیم. اما به احتمال بسیار زیاد این وسیله نقلیه جدید شباهت خیلی کمی به نمونه تولید شده در سال 2014 طی پرو‌زه LiveWire این شرکت خواهد داشت.

براساس خبرهای منتشر شده از سوی وب‌سایت Autoblog، بزرگترین مشکل که سد راه تولید این محصول جدید وجود دارد، میزان توان این وسیله در طی مسیر خواهد بود. نمونه تولید شده در پروژه LiveWire می‌توانست میزان تقریبی 96 کیلومتر را با یک بار شارژ کامل در بهترین شرایط ممکن طی نماید. البته به احتمال بسیار زیاد با این محصول جدید نمی‌توان در مسابقات موتورسواری Sturgis حاضر شد. در واقع باید گفت که این شرکت نمی‌تواند از بخش کفی بسیار بزرگ خودروهای الکتریکی به منظور قرار دادن باتری در آن قسمت استفاده نماید. در واقع این شرکت مجبور است سلول‌های باتری این موتورسیکلت را در یک فضای بسیار تنگ و کوچک جای داده و این در حالی است که در حین انجام این کار نمی‌بایست به طراحی ظاهری این نوع از موتور و شمایل آن لطمه‌ای وارد شود. شاید قرار گیری این موارد بر روی یک خودروی جنگی بسیار مناسب‌تر از یک موتورسیکلت خیابانی باشد.

دوباره می‌بایست به این موضوع اشاره کرد که حقیقت برنامه‌ریزی این شرکت به جهت تولید یک موتورسیکلت الکتریکی، خود بسیار ارزشمند و مهم است. وقتی نام این برند تولیدی به گوش می‌رسد، صدای بلند و خروش اگزوز موتورهای به ذهن هر موتورسواری خطور خواهد کرد. در هر صورت این شرکت به احتمال زیاد معتقد است که افراد زیادی به این ایده به منظور تولید موتورسیکلت‌های الکتریکی علاقه‌مند هستند. البته ممکن است فشارهای وارده از سوی سازمان‌های حافظ محیط زیست نیز دلیل این انتخاب بوده باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال