روش برطرف کردن مشکلات جی پی اس در iOS 8.4

شاید اپل با آوردن سرویس استریم موسیقی آنلاین خود به iOS 8.4 توانسته باشد تعدادی را خوشحال کرده باشد اما اگر همین تعداد افراد سعی در روشن کردن جی پی اس در iOS 8.4 داشته باشند، شیرینی سرویس استریم موسیقی اپل برایشان تلخ خواهد شد. بر اساس گزارشات متعدد کاربران در انجمن اپل، کاربران در  نسخه‌ی جدید […]

شاید اپل با آوردن سرویس استریم موسیقی آنلاین خود به iOS 8.4 توانسته باشد تعدادی را خوشحال کرده باشد اما اگر همین تعداد افراد سعی در روشن کردن جی پی اس در iOS 8.4 داشته باشند، شیرینی سرویس استریم موسیقی اپل برایشان تلخ خواهد شد. بر اساس گزارشات متعدد کاربران در انجمن اپل، کاربران در  نسخه‌ی جدید سیستم عامل اپل نمی‌توانند از جی پی اس گوشی و تبلت در برنامه‌هایی نظیر  Apple Maps, Google Maps و Waze استفاده کنند.

خوشبختانه سه روش برای برطرف کردن این موضوع وجود دارد. روش اول تنظیم کردن دوباره‌ی شبکه می‌باشد. برای این کار به مسیر Settings > General > Reset > Reset Network Settings رفته و شبکه‌ی خود را دوباره راه‌ اندازی کنید. انجام دادن این کار باعث از دست رفتن پسوورد wi-fi می‌شود اما ممکن است مشکل شما را برطرف کند.

اما اگر راه حل بالا جواب نداد به بخش  Location Services رفته و تنظیمات را یک بار روشن و خاموش کنید. برای این کار به مسیر settings > Privacy >Location Services رفته و Location Services را خاموش کنید. سپس آیفون یا آیپد خود را خاموش و دوباره روشن کنید. حال دوباره به همان مسیر رفته و Location Services را روشن کنید.

اگر راه حل بالا نیز جواب نداد باید راه حل سخت‌تر را انتخاب کنید که نصب دوباره‌‌ی iOS 8.4 می‌باشد. ابتدا تمامی اطلاعات خود را در سرور‌های آیتونز بکاپ گرفته و سپس به آیتونز رفته و در آن‌جا iOS 8.4 را Restore کنید. اگر چه این راه حل ممکن است خوشایند هر کسی نباشد اما شاید به عنوان راه حل آخر بتوان از آن استفاده کرد.

البته شاید صبر کردن را بتوان به عنوان راه حل چهارم نام برد. شاید اپل به زودی راه حلی را برای این مشکل پیدا کند و یا از طریق آپدیتی جزئی آن را برطرف کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال