فیسبوک، اپلیکیشن جدید شماره‌گیر خود برای اندروید را با نام Hello معرفی کرد

به “Hello” سلام کنید! به تازگی شرکت بزرگ فیسبوک، نرم‌افزاری جدید برای سیستم‌عامل‌ اندروید معرفی کرده که می‌تواند جایگزین شماره‌گیر قبلی شما باشد و شکل زیبایی به آن ببخشد. با سرعتی که در حال حاضر تکنولوژی دارد، شاید تصور کنید که شماره‌گیرها در 10، 20 و یا حتی 30 سال گذشته دستخوش تغییرات خاصی نشده و […]

به “Hello” سلام کنید! به تازگی شرکت بزرگ فیسبوک، نرم‌افزاری جدید برای سیستم‌عامل‌ اندروید معرفی کرده که می‌تواند جایگزین شماره‌گیر قبلی شما باشد و شکل زیبایی به آن ببخشد.

با سرعتی که در حال حاضر تکنولوژی دارد، شاید تصور کنید که شماره‌گیرها در 10، 20 و یا حتی 30 سال گذشته دستخوش تغییرات خاصی نشده و همچنان هم ساده هستند. بسیاری از این شماره‌گیرها، Caller ID نیز دارند اما همچنان هم ساده هستند و نمی‌تواند شما را شگفت‌زده کنند. به همین دلیل، فیسبوک شماره‌گیر Hello را برای کاربرانی که به دنبال متفاوت بودن هستند، عرضه کرده است.

Hello is Facebook's new Android dialer app, and here's how it works 3

این اپلیکیشن که توسط تیم Messenger فیسبوک توسعه داده شده، به صورت مستقیم به خود فیسبوک متصل شده و کاربران می‌توانند اطلاعات فرد مقابل را که تماس می‌گیرد، مشاهده و اگر مایل به صحبت کردن نبودند، او را بلاک کنند. قسمت جالب این اپلیکیشن، این است که حتی اگر شما شماره‌ی تماس فرد تماس‌گیرنده را در گوشی خود نداشته باشید، باز هم متوجه خواهید شد که چه کسی را در حال برقراری تماس می‌باشد. همچنین، کاربران می‌توانند از طریق Messenger فیسبوک که در این نرم‌افزار نیز وجود دارد، با مخاطبان خود به صورت رایگان به چت و گفتگو بپردازند.

Hello is Facebook's new Android dialer app, and here's how it works 4

اما اپلیکیشن Hello چگونه کار خواهد کرد؟

برای استفاده از این اپلیکیشن، باید ابتدا آن را از فروشگاه گوگل و از این لینک دانلود نمایید. البته فراموش نکنید که در حال حاضر فیسبوک مشغول آزمایش این اپلیکیشن بوده و هنوز نسخه‌ی نهایی آن را عرضه نکرده است. پس از اینکه Hello را نصب کردید، به آن اجازه دهید تا اطلاعات دفتر مخاطبان شما را با اطلاعات حساب کاربری فیسبوکتان یکپارچه سازد که اگر این کار را انجام دهید، Hello قادر خواهد بود تا به صورت دقیق نشان دهد که چه کسی با شما تماس گرفته است و همانطور که گفتیم، حتی اگر شماره‌ی آن طرف در دفتر تلفن خود نداشته باشید، این کار انجام خواهد گرفت!

اما در مورد کسانی که شماره‌ی آنها در لیست مخاطبان شما قرار دارد، Hello تا حد ممکن می‌تواند اطلاعات آنها را همچون عکس حساب کاربری آنها و تاریخ تولدشان را به شما نشان دهد. حتی این امکان برای شما وجود دارد تا ببینید که افراد دیگر، چه شماره‌ی تماسی را بیش از سایرین مسدود کرده‌اند.

Hello is Facebook's new Android dialer app, and here's how it works 2

شاید برای شما نیز سوال باشد که فیسبوک چگونه این کار را انجام خواهد داد. در پاسخ باید بگوییم که تنها اطلاعاتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که پیشتر در فیسبوک به اشتراک گذاشته شده‌اند پس احتمال اشتباه و نمایش اطلاعات غلط نیز در این نرم‌افزار وجود خواهد داشت!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال