ویندوز 10 موبایل در سال جدید میلادی دستخوش تغییرات می‌شود

در حالی که ویندوز 10 موبایل به شدت از اندروید و iOS عقب افتاده و به نظر می‌رسد نمی‌تواند فعلا درصد بیشتری از بازار را از آن خود کند، هنوز هم کاربرانی هستند که از این پلتفرم استفاده می‌کنند و طبیعتا با به‌روز رسانی این سیستم‌عامل و اضافه شدن ویژگی‌های جدید خوشحال خواهند شد. گویا […]

در حالی که ویندوز 10 موبایل به شدت از اندروید و iOS عقب افتاده و به نظر می‌رسد نمی‌تواند فعلا درصد بیشتری از بازار را از آن خود کند، هنوز هم کاربرانی هستند که از این پلتفرم استفاده می‌کنند و طبیعتا با به‌روز رسانی این سیستم‌عامل و اضافه شدن ویژگی‌های جدید خوشحال خواهند شد. گویا مایکروسافت قصد دارد در سال 2017 تغییرات را در ویندوز 10 موبایل ایجاد کند که یکی از مهم‌ترین این تغییرات، قابلیت پیش‌نمایش به صورت سه بعدی است. بنابراین، کاربران می‌توانند در نهایت محتوای سه بعدی خود را در ویندوز 10 موبایل  ایجاد کنند.

اگر به یاد داشته باشید، برخی از گوشی‌های‌هوشمند اندرویدی نظیر HTC Evo 3D و LG Optimus 3D قابلیت به نمایش گذاشتن محتوای سه‌بعدی را داشتند. به عنوان مثال کاربران می‌توانستد برخی از ویدئوهای وب‌سایت یوتیوب را به صورت سه بعدی ببینند تا تصاویر سه بعدی را با دوربین گوشی خود به ثبت برسانند. حتی برخی از قابلیت‌های رابط کاربری این گوشی‌ها به صورت سه بعدی به نمایش در می‌آمد. سازندگان این سیستم از تکنولوژی خاصی وابسته به برجسته نمایی استفاده کردند تا بدون نیاز به عینک سه‌بعدی، بتوان محتوای سه‌بعدی در گوشی را مشاهده کرد.

یکی دیگر از تغییراتی که قرار است در پلتفرم نه‌چندان محبوب مایکروسافت برای گوشی‌های‌هوشمند ایجاد شود، مرورگر Edge این شرکت است. از مهم‌ترین تغییرات ایجاد شده در این مرورگر می‌توان به سیستم پرداخت اینترنتی اشاره کرد. ویندوز 10 همچنین قرار است در به‌روز رسانی‌ نرم‌افزارهای خود نیز تغییراتی را ایجاد کند. از این پس کاربران می‌توانند به‌روزرسانی نرم‌افزارهای خود را تا 35 روز به تعویق بیندازند و پس از گذشت این مدت زمان، آن را ادامه دهند.

امکان سیو کردن کتاب‌های اینترنتی EPUB در مرورگر Edge و ایجاد تغییرات در بخش تنظیمات برنامه‌ها از دیگر قابلیت‌های جدید ویندوز 10 موبایل خواهد بود. به نظر می‌رسد به‌روز رسانی جدید ویندوز 10 موبایل در اوایل سال جاری میلادی به صورت رسمی منتشر شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال