این اپلیکیشن قابلیت Always On گوشی‌های گلکسی اس 7 سامسونگ و جی 5 ال‌جی را به گوشی‌های اندرویدی می‌آورد

سامسونگ و ال‌جی شاید بعد از سال‌ها توانستند با دو پرچم‌دار جدید خود کمی نوآوری را وارد گوشی‌های‌هوشمند کنند. قابلیت Always On یا همیشه روشن این دو گوشی این امکان را به کاربران می‌دهد تا بدون اینکه نیازی به روشن کردن گوشی داشته باشند بتوانند اعلان‌ها و تعداد تماس‌های دریافتی را به همراه زمان و […]

سامسونگ و ال‌جی شاید بعد از سال‌ها توانستند با دو پرچم‌دار جدید خود کمی نوآوری را وارد گوشی‌های‌هوشمند کنند. قابلیت Always On یا همیشه روشن این دو گوشی این امکان را به کاربران می‌دهد تا بدون اینکه نیازی به روشن کردن گوشی داشته باشند بتوانند اعلان‌ها و تعداد تماس‌های دریافتی را به همراه زمان و تاریخ مشاهده کنند. شاید باورش سخت باشد اما براساس آمارهای گرفته شده هر کاربر در روز حدود 180 بار گوشی خود را برای چک‌کردن اعلان‌ها و زمان روشن می‌کند و همین مسئله باعث می‌شود تا باتری بسیار زیادی از گوشی کشیده شود. به‌هر‌حال برای دسترسی به این قابلیت تنها باید این دو گوشی را خریداری کرد و مشخص نیست که گوشی بعدی که از این قابلیت پشتیبانی خواهد کرد چه زمانی معرفی شود.

یکی از خوبی‌هایی که سیستم‌عامل اندروید دارد این است که دست توسعه‌دهندگان بسیار باز بوده و آن‌ها می‌توانند قابلیت‌هایی را که تنها در برخی از گوشی‌ها مشاهده می‌شود به دیگر گوشی‌ها بیاورند. حال این اتفاق برای قابلیت “همیشه روشن” ال‌جی و سامسونگ نیز افتاده چراکه برنامه‌ای به نام Always On در گوگل پلی عرضه شده که می‌توانید با استفاده از آن به راحتی این قابلیت را به گوشی خود آورید.

این اپلیکیشن قابلیت Always On گوشی‌های گلکسی اس 7 و ال‌جی جی 5 را به گوشی‌های اندرویدی می‌آورد

تاکنون برنامه‌های زیادی در این مورد منتشر شده اما فعلا برنامه‌ی  Always On بهترین برنامه‌ی عرضه شده است. همان‌طور که در تصاویر هم می‌بینید این برنامه دارای ساعت پیش‌فرض Gear S2 سامسونگ بوده و از قابلیت‌های بسیاری نیز بهره می‌برد. برای مثال با استفاده از این برنامه می‌توانید با دو بار کلیک بر روی نمایشگر گوشی خود به طور کامل گوشی را روشن کنید. حتی هنگام قرار دادن گوشی در جیب یا کیف‌تان، قابلیت ” همیشه روشن ” این برنامه غیر فعال می‌شود.

این اپلیکیشن قابلیت Always On گوشی‌های گلکسی اس 7 و ال‌جی جی 5 را به گوشی‌های اندرویدی می‌آورد

قرار است به زودی ویژگی‌های جدیدی نیز به این برنامه اضافه شود که از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به نشان دادن اعلان‌ها، نشان دادن عکس‌ها و تم‌های بیشتر اشاره کرد. علاوه‌براین کاربران این برنامه به زودی این امکان را خواهند داشت که تنها اطلاعاتی را در نمایشگر همیشه روشن گوشی خود مشاهده کنند که به آن‌ها علاقه دارند و از اعلان‌های بی‌ربط خودداری کنند. برنامه‌ی Always On به طور کامل رایگان بوده و هم‌اکنون از طریق گوگل پلی قابل دانلود است.

این اپلیکیشن قابلیت Always On گوشی‌های گلکسی اس 7 و ال‌جی جی 5 را به گوشی‌های اندرویدی می‌آورد

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال