[ویدئو] گوگل اینگونه تاخیر و لگ در گوشی‌های هوشمند را آزمایش می‌کند

بله آزمایش تاخیر گوشی‌ها، گوگل نیز به اندازه‌ی شما از لگ و تاخیری که در گوشی‌های هوشمند وجود دارد، تنفر داشته و تمام تلاش خود را دارد تا بتواند تا حد ممکن، این مشکلات برطرف نماید. به همین منظور، گوگل از یک ربات بزرگ و بسیار هوشمند برای کشف هر گونه تاخیر زمانی در زمان […]

بله آزمایش تاخیر گوشی‌ها، گوگل نیز به اندازه‌ی شما از لگ و تاخیری که در گوشی‌های هوشمند وجود دارد، تنفر داشته و تمام تلاش خود را دارد تا بتواند تا حد ممکن، این مشکلات برطرف نماید. به همین منظور، گوگل از یک ربات بزرگ و بسیار هوشمند برای کشف هر گونه تاخیر زمانی در زمان لمس کردن صفحه‌نمایش گوشی‌ها کمک می‌گیرد تا بهترین تجربه به کاربران منتقل گردد.

این ربات‌ها که Chrome TouchBot و OptoFidelity نام دارند، وظیفه‌ی بررسی میزان تاخیر زمانی به هنگام لمس کردن صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند را در سیستم‌عامل اندروید و محصولاتی که به سیستم‌عامل Chrome OS مجهز شده‌اند، داشته و در مجموعه‌ای از تست‌های مختلف که برخی از آنها در فضای مجازی و به عنوان مثال، در زمان وب‌گردی، عمکلرد دستگاه‌های مختلفی که به سیستم‌عامل اندروید مجهز شده‌اند، به صورت کامل بررسی می‌کنند.

البته این، تنها وسیله‌ای نیست که مشکلات تاخیر گوشی‌های هوشمند و سایر محصولات را در آزمایشگاه‌های گوگل بررسی می‌کند اما شاید مهم‌ترین آنها باشد چرا که گوگل گوشی‌ها و یا سایر محصولات را نمی‌سازد و تنها آنها را از لحاظ نرم‌افزاری، بررسی و بهینه‌سازی می‌کند.

[aparat]http://www.aparat.com/v/hE1od[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال