پنهان سازی پاسخ ها در توئیتر با قابلیت جدید این نرم افزار

این شبکه اجتماعی در حال تست قابلیت پنهان سازی پاسخ های آزار دهنده است. این قابلیت که Hide Replies یا پنهان سازی پاسخ ها نام دارد ، اکنون در آمریکا و ژاپن شروع به کار کرده است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از engadget  ، کاربران توئیتر میتوانند پاسخ های […]

این شبکه اجتماعی در حال تست قابلیت پنهان سازی پاسخ های آزار دهنده است. این قابلیت که Hide Replies یا پنهان سازی پاسخ ها نام دارد ، اکنون در آمریکا و ژاپن شروع به کار کرده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از engadget  ، کاربران توئیتر میتوانند پاسخ های آزار دهنده را پنهان کنند. این قابلیت که اکنون در مرحله تست قرار دارد به کاربران اجازه میدهد تا پاسخ های ناخوشایندی را که دریافت میکنند ، از دید بقیه پنهان کنند. پیش از این کاربران مجبور بودند تا تک تک پاسخ ها را پاک کنند.

برخی از مخالفان این اقدام آن را نوعی سانسور دانسته و معتقدند که با این قابلیت کاربر میتواند اقدام مخالفان را پنهان کند. البته توئیتر چنین تصوری ندارد و معتقد است که پنهان کردن پاسخ ها به معنی حذف آنها نیست و باز هم امکان مشاهده پیام های پنهان شده وجود دارد.

تست این قابلیت در کانادا نشان داده که کاربران اکثرا پاسخ های نامربوز را پاک کرده اند و این امر به ادامه گفتگوها کمک کرده است. کمتر از نیمی از کاربران که از این قابلیت در کانادا استفاده کرده اند ، گفته اند که این اقدام آنها همیشگی نیست و باید در مورد پنهان کردن پیام ها بیشتر فکر کنند. ناگفته نماند که این قابلیت در مرحله تست قرار دارد و در آینده توئیتر در مورد فعال سازی کلی آن نتیجه گیری خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال