مدل رده‎بالای مک‎بوک پرو 15 اینچی بدون نوار لمسی ارائه می‎شود

زمانی که اپل مک‎بوک پروهای خود را در سال 2016 عرضه کرد، تنها رده‎پایین‎ترین این لپ‎تاپ‎ها که یک مدل 13 اینچی بود، نوار لمسی نداشت. این استراتژی به نظر نشان می‎داد که نوار لمسی در آینده باز هم در مک‎بوک‎ پروها استفاده خواهد شد، ولی به نظر این قضیه صدق پیدا نمی‎کند. وب‎سایت OS News نسبت […]

زمانی که اپل مک‎بوک پروهای خود را در سال 2016 عرضه کرد، تنها رده‎پایین‎ترین این لپ‎تاپ‎ها که یک مدل 13 اینچی بود، نوار لمسی نداشت. این استراتژی به نظر نشان می‎داد که نوار لمسی در آینده باز هم در مک‎بوک‎ پروها استفاده خواهد شد، ولی به نظر این قضیه صدق پیدا نمی‎کند.

وب‎سایت OS News نسبت به انتشار گزارشی اقدام کرده که طی آن ادعا می‎کند که آن‎ها از منابع خبری شنیده‎اند نسل بعدی مک‎بوک پرو‎ها شاهد عرضه‎ی مدل رده‎بالای 15 اینچی بدون نوار لمسی خواهند بود. این خبر به معنای از بین بردن این ویژگی توسط اپل نیست، بلکه نشان می‎دهد مشتریان مک‎بوک 15 اینچی اپل گزینه‎ای به منظور خواستن یا نخواستن این قابلیت در اختیار خواهند داشت.

ظاهرا علت این تصمیم پاسخ حرفه‎ای ضعیف این لپ‎تاپ بوده است و براساس این بازخورد اپل ظاهرا قصد دارد گزینه‎ای تصمیم‎گیری را بر عهده‎ی مشتریان بگذارد. ظاهرا مدل بدون نوار لمسی ارزان‎قیمت‎تر خواهد بود تا افرادی که بودجه‎ی زیادی ندارند نیز قادر به استفاده از این لپ‎تاپ باشند. هم‎چنین این خبر در راستای شایعاتی قرار دارد که مدل 2017 مک‎بوک پرو ممکن است با کاهش قیمت روبرو شود.

در حال حاضر قیمت ارزان‎ترین مدل مک‎پرو یعنی مدل 13 اینچی بدون نوار لمسی 1500 دلار و نسخه‎ی دارای نوار لمسی 1800 دلار است، گرچه تفاوت در مشخصات نیز علت این تفاوت را بیان می‎کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال