گوشی رده‌بالای Honor 8 Pro در MWC 2017 معرفی می‌شود

چنین به نظر می‎رسد که شرکت Honor قصد دارد در مراسم MWC 2017 یک گوشی‎هوشمند جدید را معرفی کند. براساس اطلاعاتی که وب‎سایت روسی Hi-Tech مطرح کرده است، این گوشی Honor 8 Pro، یک نسخه‎ی بین‎المللی از گوشی Honor V9 (که بایستی انتظار رونمایی از آن را در تاریخ 3 اسفندماه در کشور چین داشته […]

چنین به نظر می‎رسد که شرکت Honor قصد دارد در مراسم MWC 2017 یک گوشی‎هوشمند جدید را معرفی کند. براساس اطلاعاتی که وب‎سایت روسی Hi-Tech مطرح کرده است، این گوشی Honor 8 Pro، یک نسخه‎ی بین‎المللی از گوشی Honor V9 (که بایستی انتظار رونمایی از آن را در تاریخ 3 اسفندماه در کشور چین داشته باشیم) خواهد بود.

برخلاف مدل معمولی گوشی آنر 8 و Honor 8 lite که گوشی‎های میان‎رده‎ای هستند، Honor 8 Pro یک دستگاه رده‎بالا خواهد بود.

مشخصات مطرح شده در رابطه با این گوشی عبارتند از: یک پردازنده‎ی 8 هسته‎ای Kirin 960 با سرعت کلاک 2.4 گیگاهرتز، سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.0 و نمایشگر نسبتا بزرگ 5.7 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل یا همان QHD. از دیگر مشخصات آن می‌توان به 6 گیگابایت رم، تا حداکثر 128 گیگابایت حفاظه‎داخلی قابل ارتقاء و باتری با گنجایش 3900 میلی‎آمپرساعت اشاره کرد. این گوشی به نظر می‎رسد از همان سیستم دوربین دوتایی 12 مگاپیکسلی گوشی معمولی Honor 8 در پنل پشتی به همراه یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو استفاده می‎کند. علاوه بر این، حسگراثرانگشت نیز در پشت دستگاه قرار دارد.

 

Honor 8 Pro بایستی ظاهر گوشی V9 را داشته باشد (که در تصویر بالا مشاهده می‎کنید)، ولی یقینا لوگوی اپراتور China Mobile در پشت آن حک نخواهد شد. زمان عرضه‎ی این گوشی در اسفندماه تخمین زده شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال