صخره‌نوردی به کمک سرویس Street View گوگل در پارک ملی یوسیمیتی

پارک ملی یوسیمیتی، یکی از مکان‌های دیدنی و مشهور کشور آمریکا به حساب می‌‌آید که سالانه افراد زیادی برای بازدید از این مکان زیبا، به این کشور سفر می‌کنند. در قسمت شمالی از این پارک نیز یک صخره‌ای عمودی و بزرگ با نام El Captain قرار گرفته که وسیله‌ی صخره‌نوردی برای بسیاری از افراد شده […]

پارک ملی یوسیمیتی، یکی از مکان‌های دیدنی و مشهور کشور آمریکا به حساب می‌‌آید که سالانه افراد زیادی برای بازدید از این مکان زیبا، به این کشور سفر می‌کنند. در قسمت شمالی از این پارک نیز یک صخره‌ای عمودی و بزرگ با نام El Captain قرار گرفته که وسیله‌ی صخره‌نوردی برای بسیاری از افراد شده است. شاید افراد زیادی باشند که تمایل به انجام این کار داشته باشند اما نتوانند همانند بقیه، این کار را انجام دهند اما حالا صخره‌نوردی به صورت مجازی و به کمک سرویس Street View گوگل محقق شده که می‌تواند برای بسیاری از افراد جذاب باشد!

طبق بیانه‌ای که گوگل در این مورد منتشر کرده، حالا تمامی افراد می‌توانند به کمک سرویس Street View این شرکت، به بالای صخره‌ی 3000 فوتی El Captain صعود کرده و یک تجربه‌ی بی‌نظیر را در این مورد داشته باشند. همچنین این امکان وجود دارد که از سه قسمت مختلف، صخره‌نوردی انجام شود و این موضوع نیز به کمک سرویس Google Maps محقق شده است.

یکی از صخره‌نوردان، Tommy Caldwell در صحبت‌هایی که از تجربه‌ی خود در این زمینه داشته، اعلام کرد که تا کنون چنین تجربه‌ای از یک صخره‌ی عمودی نداشته و هیچ تصویر و یا ویدئویی نتوانسته به این زیبایی، این صخره را شبیه‌سازی کرده و یا نشان دهد. همچنین وی ایده‌هایی دارد که می‌تواند به بهتر شدن این موضوع کمک کند. اما وی تاکید کرده است که تمامی افرادی که نمی‌توانند از این صخره بازدید کنند، حتما سرویس جدید گوگل را امتحان کنند.

شبیه‌سازی صخره‌ی El Captain، اولین تجربه‌ی گوگل در این زمینه بوده و این شرکت به سرعت در حال گسترش سرویس خود می‌باشد و به زودی، قرار است جنگل‌های آمازون نیز شبیه‌سازی گردد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال