اچ ام دی گلوبال قصد دارد نسخه جدیدی از گوشی کلاسیک 3650 به بازار عرضه کند

به زودی طرفداران گوشی های نوکیا و به خصوص مدل ۳۶۵۰ می توانند یکبار دیگر نسخه جدیدی از این گوشی محبوب و کلاسیک را از بازار تهیه کنندن کمپانی اچ ام دی گلوبال اعلام کرده به زودی برخی از مدل های قدیمی و کلاسیک نوکیا را که از محبوبیت خاصی برخوردار بودند با ظاهری جدید […]

به زودی طرفداران گوشی های نوکیا و به خصوص مدل ۳۶۵۰ می توانند یکبار دیگر نسخه جدیدی از این گوشی محبوب و کلاسیک را از بازار تهیه کنندن کمپانی اچ ام دی گلوبال اعلام کرده به زودی برخی از مدل های قدیمی و کلاسیک نوکیا را که از محبوبیت خاصی برخوردار بودند با ظاهری جدید تا اواخر ۲۰۲۱ به بازار عرضه خواهد کرند یکی از این مدل ها گوشی ۳۶۵۰ است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اچ ام دی گلوبال علاوه بر 3650 برخی دیگر از گوشی های محبوب مانند ۳۳۱۰ یا ۸۱۱۰ 4G و یا ۶۳۰۰ نوکیا را نیز به بازار عرضه می کند. در بیانیه این شرکت نام گوشی هوشمند سری ۶۰ نوکیا با سیستم عامل سیمبین نیز دیده می‌شود. به نظر می‌رسد اچ دی گلوبال این گوشی ها را نیز با طراحی به روز در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

هنوز طراحی دقیق این موبایل ها مشخص نشده و ممکن است با همان طراحی قبلی در اختیار کاربران قرار بگیرد. گوشی نوکیا ۳۶۵۱ نمایشگر ۲.۱ اینچی با رزولوشن 208 در ۱۷۶ پیکسل داشته و دوربین آن VGA و باتری آن نیز ۸۵۰ میلی آمپر ساعت بوده است. تکنولوژی GPRS در این گوشی هوشمند با استفاده از پردازنده ۱۰۴ مگاهرتزی ARM 9 به بازار عرضه شده بود. نوکیا ۳۶۵۰ در سال ۲۰۰۳ تولید و در آن زمان در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار بود. هنوز اطلاعات دقیقی از تصمیم اچ ام دی گلوبال برای تغییرات ظاهری و یا فنی این گوشی‌های هوشمند مطرح نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال