تلفن هوشمند نوکیا 2.3 اقتصادی معرفی شد

شرکت HMD یکی از شرکای نوکیا در امر تولید گوشی های هوشمند اندرویدی، به تازگی یک مدل ارزان قیمت را با نام نوکیا 2.3 رونمایی کرده است که باید آن را مدلی ایده آل برای کاربری روزانه دانست. گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز، تلفن هوشمند نوکیا 2.3 پیش از این شایعاتی درباره آن منتشر […]

شرکت HMD یکی از شرکای نوکیا در امر تولید گوشی های هوشمند اندرویدی، به تازگی یک مدل ارزان قیمت را با نام نوکیا 2.3 رونمایی کرده است که باید آن را مدلی ایده آل برای کاربری روزانه دانست.

گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز، تلفن هوشمند نوکیا 2.3 پیش از این شایعاتی درباره آن منتشر شد و حال به تازگی فنلاندی ها آن را رونمایی کردند و باید این مدل را یک گوشی هوشمند تقریبا میان رده قلمداد کرد.

نوکیا 2.3 دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی اچ دی پلاس با نسبت تصویر 19:9 است. حافظه رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی دارد که نباید آن را با پردازنده هلیو A22 چهار هسته ای مدیاتک قدرتمند دانست. HMD سعی کرده در این مدل از حداقل مشخصات سخت افزاری بهره گیرد تا یک گوشی هوشمند ارزان قیمت را دردسترس مصرف کننده قرار دهد.

بنابراین اگر می خواهید با نوکیا 2.3 کاربری سنگین داشته باشید، باید منصرف شوید. نوکیا 2.3 در بخش عقب دارای دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی است و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم دارد.

جک هدفون، بلوتوث 5.0، رادیو اف ام، باتری 4000 میلی آمپری، پورت میکرو USB، سیستم عامل اندروید 9.0 پای و برخی دیگر دارد. وزن آن 183 گرم است و از بدنه پلاستیکی بهره می برد.

این گوشی هوشمند بزودی با قیمت 120 دلار روانه بازار خواهد شد.

جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال