برگزاری رویداد آنلاین گوگل در ۱۳ مهر ماه و رونمایی از محصولات جدید

به نظر می‌رسد گوگل در تاریخ ۱۳ مهر رویداد جدید برگزار خواهد کرد که طی آن برخی محصولات سخت افزاری و نرم افزاری عرضه خواهند شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل احتمالاً در تاریخ سیزدهم مهر پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را برای عرضه آماده می‌کند. گزارش‌های دیگری از CNET […]

به نظر می‌رسد گوگل در تاریخ ۱۳ مهر رویداد جدید برگزار خواهد کرد که طی آن برخی محصولات سخت افزاری و نرم افزاری عرضه خواهند شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل احتمالاً در تاریخ سیزدهم مهر پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را برای عرضه آماده می‌کند. گزارش‌های دیگری از CNET نشان می‌دهد احتمالاً این شرکت در مراسمی به نام  Made by Google محصولات دیگری را برای عرضه خواهد داشت. هنوز مشخص نیست این رویداد همان معرفی گوشی های جدید خواهد بود یا خیر.

 از طرفی اندروید پلیس گزارش می‌دهد اسپیکرهای هوشمند و لوازم خانگی هوشمند توسط گوگل رونمایی می‌شود که به آن قابلیت هایی مانند گوگل مپس و گوگل تراول نیز اضافه شده است. در هر صورت احتمال این که گوگل از گوشی های پیکسل ۶ در همین سال رونمایی کند بسیار زیاد است. در گزارش های دیگری نیز از احتمال رونمایی این گوشی ها در تاریخ ۲۷ مهر ثبت شده است.

البته معرفی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در تاریخ ۱۳ مهر زمان خوبی را برای عرضه به بازار در اختیار گوگل قرار خواهد داد.

گوشی های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو هر دو به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حسگر اثر انگشت در زیر پنل مجهز هستند. همچنین گوشی  گوشی پیکسل 6 پرو نیز احتمالا با یک پردازنده چهار هسته ای و ۱۲ گیگابایت رم از نوع LPDDR5 و پردازنده گرافیکی Mali-G78 عرضه شود.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال