برگزاری دادگاه‌های آنلاین در سراسر کشور بر بستر اینترنت همراه اول

شیوع ویروس کرونا در کشور مانع از حضور مردم در بسیاری از مراکز عمومی شده است. بطوری که بسیاری از سازمان ها و نهادها تصمیم گرفته اند تا خدمات آنلاین را برای خدمت رسانی به مردم انتخاب کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، بسیاری از پرونده های ضروری و غیرضروری در قوه قضائیه به […]

شیوع ویروس کرونا در کشور مانع از حضور مردم در بسیاری از مراکز عمومی شده است. بطوری که بسیاری از سازمان ها و نهادها تصمیم گرفته اند تا خدمات آنلاین را برای خدمت رسانی به مردم انتخاب کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، بسیاری از پرونده های ضروری و غیرضروری در قوه قضائیه به دلیل مراجعه نکردن مردم و جلوگیری از ایجاد جمعیت در این مراکز به زمان آینده موکول شده است. به همین دلیل برگزاری دادگاه آنلاین در دستور کار قرار گرفت. در همین راستا امروز همراه اول از تست موفقیت آمیز دادگاه آنلاین با استفاده از تجهیزات و زیرساخت این شرکت خبر داد.

تحول در نظام اداری کشور در قوه قضایی می تواند به حل مشکلات قضایی کمک کند. به همین دلیل شرکت ارتباطات سیار ایران به منظور کمک به بررسی پرونده های قضایی از سرویس برگزاری آنلاین دادگاه ها در تمام شهرهای کشور خبر داد. در بیانیه این شرکت از تلاش ارگان ها و نهادها برای ایجاد شرایط دورکاری و استفاده از تجهیزات و بستر دیجیتال برای خدمت رسانی به مردم گفته شده است. در این ظرح اجرایی کلیه افراد اعم از قاضی، وکیل، شاکی و متهم بصورت مجازی در این دادگاه حاضر می شوند. اکنون 50 شعبه قضایی در کشور امکان برگزاری دادگاه آنلاین بصورت پایلوت با استفاده از زیرساخت همراه اول فراهم شده است. این ارتباط با کمک دسترسی به سیم‌کارت‌، دانگل و APN همراه اول عملی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال