برگزاری کلاس‌های درس مجازی به دلیل شیوع ویروس کرونا

از زمان شیوع این ویروس در ایران در چند روز گذشته اکثر شهرها با تعطیلی مدارس و دانشگاهها روبرو بوده اند. از طرفی طرح تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا پایان تعطیلات فروردین در مجلس مطرح شده و هنوز نتیجه آن مشخص نشده است. در این میان آموزش و پرورش پیشنهاد داده است تا زمان […]

از زمان شیوع این ویروس در ایران در چند روز گذشته اکثر شهرها با تعطیلی مدارس و دانشگاهها روبرو بوده اند. از طرفی طرح تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا پایان تعطیلات فروردین در مجلس مطرح شده و هنوز نتیجه آن مشخص نشده است. در این میان آموزش و پرورش پیشنهاد داده است تا زمان بازگشایی مدارس بطور کامل، آموزش مجازی بطور موقت جایگزین شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وزارت آموزش و پرورش درخواست داده است تا زمان بازگشایی مدارس، آموزش مقاطع تحصیلی ابتدایی تا دبیرستان با همکاری شبکه ملی آموزش سیما و با کمک معلمان باتجربه ارائه کند تا بدین ترتیب دانش آموزان از تحصیل عقب نمانند.

 بیشترین تمرکز برای آموزش در مقطع دوازدهم است و سعی میشود تا دروس این مقطع بطور کامل آموزش داده شود. علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش می گوید” کلیه دانش آموزان مقطع دوازدهم می توانند پس از مشاهده برنامه آموزشی با معلمان خود بصورت مجازی در ارتباط بوده و سوالات خود را مطرح کنند. این مقطع به دلیل پیش رو داشتن امتحانات نهایی بیشتر از سایر مقاطع به آموزش نیاز دارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال