اپل این هفته از آی‎پدپروهای جدید خود رونمایی می‌کند

با آن‎که به سادگی آیفون 8 سخت‎افزار جدیدی محسوب می‎شود که بیشترین حجم انتظار علاقه‎مندان به محصولات اپل را به خود اختصاص داده است ولی این شرکت اخبار دیگری نیز برای امسال به همراه دارد. در طول چند ماه گذشته طرفداران این شرکت منتظر روزنمایی از سری مدل‎های جدید آی‎پد پرو بوده‎اند و حال شایعه‎ای […]

با آن‎که به سادگی آیفون 8 سخت‎افزار جدیدی محسوب می‎شود که بیشترین حجم انتظار علاقه‎مندان به محصولات اپل را به خود اختصاص داده است ولی این شرکت اخبار دیگری نیز برای امسال به همراه دارد. در طول چند ماه گذشته طرفداران این شرکت منتظر روزنمایی از سری مدل‎های جدید آی‎پد پرو بوده‎اند و حال شایعه‎ای جدید منتشر شده که اشاره می‎کند در طول هفته‎ی جاری اپل از آی‎پد جدید رونمایی خواهد کرد.

وب‎سایت MacRumors در تماس با زنجیره‎های تامین مشهوری قرار دارد که اعلام می‎کنند اپل مدل‎های جدید آی‎پد پرو را بین تاریخ‎های 30 اسفندماه و 4 فروردین‎ماه معرفی می‎کند. گزارش‎های قدیم اشاره به این داشتند که ما امسال شاهد عرضه‎ی مدل‎های جدید این تبلت خواهیم بود و علاوه بر به‎روزرسانی مدل 9.7 اینچی فعلی، مدل‎های 12.3 اینچی و مدل تمام جدید 10.5 اینچی نیز عرضه می‎شود. بعضی از منابع خبری اعتقاد بر این دارند که مدل جدید 10.5 اینچی آی‎پد پرو جایگزین مدل فعلی 9.7 اینچی می‎شود و مدل 9.7 اینچی آپگرید شده جایگزینی برای  iPad Air 2 فوق‎العاده قدیمی به شمار خواهد رفت.

مهم نیست که تصمیم اپل برای بازاریابی این تبلت‎های جدید به چه نحو باشد چون این خبر ادعا می‎کند که احتمالا اپل سخت‎افزار جدید خود را بدون برگزاری رویداد رسانه‎ای معرفی کند. اپل دعوت‎نامه‎هایی را برای رویداد ماه مارس خود در سال 2016 و 2015 در حدود 11 و 12 روز قبل از برگزاری مراسم ارسال کرد، ولی تا الان خبری از ارسال چنین دعوت‎نامه‎هایی نبوده است. احتمالا اپل هم‎چنان یک جلسه‎ی مطبوعاتی برگزار می‎کند و در ارسال دعوت‎نامه‎ها تاخیر داشته است ولی این احتمال نیز وجود دارد که این شرکت آی‎پدهای جدید را بدون هیاهو به نمایش بگذارد.

عدم برگزاری یک مراسم شایسته بسیار منطقی‎تر است اگر اپل تنها قصد داشته باشد مدل‎های فعلی آی‎پد پرو را به‎روزرسانی کند ولی سخت می‎توان باور کرد که اهالی کوپرتینو یک آی‎پد کاملا جدید را بدون برگزاری مراسم خاصی به علاقه‎مندان خود معرفی کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال