امنیت خانه با روترهای وای فای Linksys

شرکت لینک سیس از طریق داده های سیستم شبکه توری Velop میتواند امنیت خانه کاربران خود را از طریق امواج وای فای تامین کند. این کمپانی فناوری جدیدی به نام Linksys Aware را معرفی کرده است که میتواند با پایش محیط امنیت آن را تشخیص دهد.. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به […]

شرکت لینک سیس از طریق داده های سیستم شبکه توری Velop میتواند امنیت خانه کاربران خود را از طریق امواج وای فای تامین کند. این کمپانی فناوری جدیدی به نام Linksys Aware را معرفی کرده است که میتواند با پایش محیط امنیت آن را تشخیص دهد..

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Engadget ، لینک سیس فناوری جدیدی را ابداع کرده است که میتواند امنیت خانه را تامین کند. در این سرویس حرکات مشکوک در خانه و در صورت نبود صاحبخانه ، تشخیص داده میشود. و از طریق نوتیفیکیشن به وی اطلاع داده میشود.

کارکرد تکنولوژی Linksys Aware بدین صورت است که شبکه توری (Mesh Network) با تحلیل امواج وای فای میزان نویز آنها را حین برخورد با دیوارهای خانه اندازه گیری می کند و با ورود شخص مشکوک به داخل خانه با توجه به تغییراتی که در الگوی امواج بوجود می آید ، روتر آن را تشخیص داده و به صاحب خانه اطلاع میدهد. بدین ترتیب میتوان از ان به عنوان دزدگیر و یا وسیله ای برای مراقبت از کودکان و سالمندان استفاده کرد.

این سیستم تا 60 روز اطلاعات را ذخیره کرده و از طریق اپلیکیشن میتوان به داده ها دسترسی پیدا کرد. در حال حاضر این سیستم برای روتر های Velop و سایر روتر مش های برندهای دیگر فعال است. استفاده از این سرویس تا 90 روز بصورت رایگان بوده و  با آپدیت روتر و دریافت اپبیکیشن لینک سیس برای اندروید و iOS قابل استفاده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال