هونگ منگ سیستم عامل جدید گوشی های هواوی

به گزارش شرکت Rosenblatt Securities عرضه یک میلیون گوشی هواوی با سیستم عامل بومی این شرکت آغاز شده است. این نسخه از سیستم عامل به منظور آزمایش طراحی شده و ممکن است نسخه رسمی این شرکت جهت عرضه به بازار با آن متفاوت باشد. پس از تحریم های بسیار از جانب آمریکا، شرکت چینی هواوی […]

به گزارش شرکت Rosenblatt Securities عرضه یک میلیون گوشی هواوی با سیستم عامل بومی این شرکت آغاز شده است. این نسخه از سیستم عامل به منظور آزمایش طراحی شده و ممکن است نسخه رسمی این شرکت جهت عرضه به بازار با آن متفاوت باشد. پس از تحریم های بسیار از جانب آمریکا، شرکت چینی هواوی قصد دارد تا سیستم عامل جدید خود را در دستگاه های این شرکت جایگزین کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، سیستم عامل جدید هونگ منگ با تمامی اپلیکیشن های اندرویدی همخوانی داشته و از نظر تامین امنیت برای کاربران خود قابلیت های بسیاری فراهم کرده است. این سیستم عامل قابلیت اجرا در تمامی دستگاه ها و گجت های پوشیدنی را دارا می باشد و تا پاییز آینده عرضه خواهد شد. هواوی چندین سال است که کار بر روی سیستم عامل اختصاصی خود را آغاز کرده و تحریم های جدید بهانه ای جهت عرضه این سیستم عامل بومی شده است.

وب ‌سایت Huawei Central از پوشش خبری علامت تجاری این سیستم عامل در کشورهای کره جنوبی، مکزیک وکانادا خبر می دهد. یو چنگ دونگ مدیر عامل بخش مصرف کنندگان هواوی نیز از امکان تغییر نام این سیستم عامل صحبت به میان می آورد؛ زیرا که در ابتدا این سیستم عامل جهت مصرف در کشور چین پیش بینی شده بود اما امروزه این شرکت قصد دارد تا آن را به طور جهانی گسترش دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال