آپدیت اندروید 6 مارشملو به همراه رابط کاربری EMUI 4.0 برای گوشی Honor 5X هوآوی منتشر شد

Honor 5X، گوشی هوشمندی است که بر روی آن برند Honor دیده می‎شود، شرکتی که صاحب آن هوآوی است. ارائه‎ی گوشی 5X به معنای ورود رسمی شرکت Honor به بازار موبایل آمریکا در قالب گوشی با امکانات پرچم‎دار بود که تنها 199 دلار قیمت داشت. بازار هدف این شرکت افرادی است که قابلیت‎ها و ارزش […]

Honor 5X، گوشی هوشمندی است که بر روی آن برند Honor دیده می‎شود، شرکتی که صاحب آن هوآوی است. ارائه‎ی گوشی 5X به معنای ورود رسمی شرکت Honor به بازار موبایل آمریکا در قالب گوشی با امکانات پرچم‎دار بود که تنها 199 دلار قیمت داشت. بازار هدف این شرکت افرادی است که قابلیت‎ها و ارزش را به نسبت چیزهای پر زرق و برق ترجیح می‎دهند.

در هنگام عرضه‎ی این گوشی، شرکت Honor نوید داد که این دستگاه به نسخه‎ی اندروید سریع‎تر، روان‎تر و کارآمدتر یعنی مارشملو 6.0 به‎روزرسانی خواهد شد. از زمان ورود این گوش به بازار 6 ماهی گذشته است و در نهایت این شرکت این آپدیت را روانه‎ی محصول خود کرده است. آپدیت اندروید مارشملو با وجود قابلیت Doze باعث می‎شود عمر باتری بهبود پیدا کند و در سراسر سیستم شاهد بهینه‎سازی‎های زیادی باشیم.

گوشی Honor 5X دارای یک چیپست اسنپ‎دراگون 616 با 3 گیگابایت رم، صفحه‎ی نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی، سنسور اثرانگشت در عقب، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی‎آمپری است و تمامی این قابلیت‎ها در یک بدنه‎ی فلزی قرار داده شده است، کیفیت ساختی که در گوشی‎هایی در این محدوده‎ی قیمتی امری غیر معمول است.

به نظر می‎رسد مدل‎های بین‎المللی گوشی Honor 5X ابتدا این آپدیت را دریافت خواهند کرد. شما همواره می‎توانید با رفتن به مسیر Settings > Updater > Check for Updates به صورت دستی وجود آپدیت‎ها را بررسی کنید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال