احتمال معرفی گوشی‌هوشمند آنر 8 هوآوی در 15 تیر

مدتی است که گزارشاتی را در مورد معرفی گوشی‌هوشمند هواوی آنر 8 می‌شنویم. گفته می‌شود که این گوشی جدید نسخه جمع و جورتر آنر V8 است، از این رو ما برخی از ویژگی‌ها و قیمت آن و همچنین تاریخ عرضه آن را حدس می‌زنیم. در حال حاضر، ما شاهد یک تیزر تبلیغاتی گرافیکی هستیم که به […]

مدتی است که گزارشاتی را در مورد معرفی گوشی‌هوشمند هواوی آنر 8 می‌شنویم. گفته می‌شود که این گوشی جدید نسخه جمع و جورتر آنر V8 است، از این رو ما برخی از ویژگی‌ها و قیمت آن و همچنین تاریخ عرضه آن را حدس می‌زنیم. در حال حاضر، ما شاهد یک تیزر تبلیغاتی گرافیکی هستیم که به نظر می‌رسد رسما توسط هوآوی منتشر شده است. با اینکه هیچ خبر کلی از خود گوشی نیست اما به نظر می‌رسد که در 15 تیر ماه معرفی شود.

آنر، همان‌طور که اکثر شما می‌دانید، مدلی یا زیربرندی از شرکت چینی هواوی که توانسته از مجموعه گوشی‌های مناسب در طول چند سال گذشته پیشی گرفته است. آنر V8 که ماه گذشته به طور رسمی معرفی شد، دارای نمایشگر 5.7 اینچ و تراشه کایرین 950 با حافظه رم 4 گیگابایت LPDDR4 است. آنر 8 کمتر ویژگی‌های متفاوتی با نسخه‌های قبلی داشته و صفحه نمایش آن 5.2 اینچ است.

انتظار می‌رود آنر 8 از چیپست کیرین 950 یا 955 با حافظه رم 4 گیگابایت برخوردار باشد و درست مانند همتای خود، درگاه ورودی آن از نوع USB Type-C خواهد بود. قیمت و مشخصات آنر 8 متفاوت خواهد بود. مدل 1080 پیکسلی NFC-free با قیمت 300 دلار و نسخه 128 گیگابایتی با پنل QHD با قیمت 425 دلار به بازار عرضه خواهد شد. در مجموع 5 مدل مختلف از آنر 8 عرضه خواهد شد.

به دنبال معرفی هواوی آنر 8 در تاریخ 15 تیر ماه، احتمالا یک هفته بعد از آن یعنی در 22 تیر ماه نیز به بازار عرضه شود. امیدواریم خبرهای تازه‌ای را تا رونمایی بزرگ سه شنبه به دست آوریم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال