آنر اعلام کرد در سال جدید میلادی صد میلیون گوشی عرضه خواهد کرد

شرکت آنر اعلام کرد در سال جدید میلادی برنامه ریزی های این شرکت برای عرضه ۱۰۰ میلیون گوشی انجام شده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده عرضه این تعداد گوشی یعنی شرکت حتی بیشتر از هواوی گوشی تولید خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، پیش از این آنر به عنوان زیر مجموعه هواوی […]

شرکت آنر اعلام کرد در سال جدید میلادی برنامه ریزی های این شرکت برای عرضه ۱۰۰ میلیون گوشی انجام شده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده عرضه این تعداد گوشی یعنی شرکت حتی بیشتر از هواوی گوشی تولید خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، پیش از این آنر به عنوان زیر مجموعه هواوی فعالیت کرده بود. اما هواوی در ماه گذشته به طور رسمی اعلام کرد که به دلیل فشارهای ناشی از تحریم‌های ایالات متحده آنر را فروخته است. اکنون به نظر می رسد آنر به صورت یک شرکت مستقل فعالیت کرده و دیگر زیرشاخه مهم و زنجیره تامین هواوی نخواهد بود.

 گزارش های خبرگزاری Nikkei Asia Review نشان می دهد آنر قصد دارد در سال ۲۰۲۱ حدود ۱۰۰ میلیون گوشی موبایل عرضه کند. در صورت انجام این برنامه ریزی آنر در سال جدید ۴۰ درصد بیشتر از سال ۲۰۲۰ گوشی روانه بازار می‌کند. البته این تعداد اگر صحت داشته باشد یعنی آنر قصد دارد حتی بیشتر از هواوی گوشی وارد بازار کند. از طرفی این خبرگزاری اعلام کرده هواوی در سال جدید خود را برای عرضه ۶۰ میلیون گوشی آماده کرده است.

 به نظر می‌رسد تنها مشکل آنر برای تولید تعداد بالا دریافت مجوز از ایالات متحده آمریکا و خرید از تامین کنندگان این کشور است. گزارش‌های پیش از این نشان می‌دهد که تامین کنندگان قرارداد تجاری خود را با آنر در مورد تامین قطعات انجام دادند. کوالکام نیز پیش از این در مورد مذاکرات با آنر خبر داده بود. در برخی گزارش های خبری نیز از قرارداد مدیاتک برای عرضه قطعات و ساخت گوشی های آنر در سال ۲۰۲۱ صحبت شده بود. پیش از این آنر برای ساخت گوشی های خود از تراشه های سری کرین ساخت های سیلیکون تحت حمایت هواوی استفاده می کرده است. اما از این به بعد استفاده از تراشه های کوالکام یا مدیاتک برای این شرکت به صرفه تر خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال