آنر در سال جدید وارد رقابت بازار گوشی های تاشو خواهد شد

کمپانی آنر از گوشی جدید تاشو خود به نام مجیک در سال جدید میلادی رونمایی می کند. این شرکت عنوان کرده از این پس مجموعه جدیدی از گوشی‌های تاشو با همین عنوان به بازار عرضه خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، یک افشاگر آگاه در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده به زودی آنر […]

کمپانی آنر از گوشی جدید تاشو خود به نام مجیک در سال جدید میلادی رونمایی می کند. این شرکت عنوان کرده از این پس مجموعه جدیدی از گوشی‌های تاشو با همین عنوان به بازار عرضه خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، یک افشاگر آگاه در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده به زودی آنر از موبایل تاشو جدید خود رونمایی خواهد کرد. قرار است این موبایل علاوه بر طراحی جدید به عنوان یک گوشی پرچمدار نیز عرضه شود. مدیرعامل سابق آنر نیز پیش از این اعلام کرده بود احتمال دارد برخی گوشی های پرچمدار جدید مانند هواوی میت و هواوی p نیز در آینده با نام تجاری آنر عرضه شود.

به نظر می‌رسد آنر با تولید مجموعه ای از گوشی های تاشو با نام مجیک قصد دارد در بازار این مدل از گوشی ها رقابت کند. تا کنون تمامی گوشی های ساخته شده توسط این شرکت با قیمت های پایین بوده و به نظر می‌رسد پس از تغییر مالکیت برنامه‌هایی را برای تولید موبایل پرچمدار درپیش گرفته باشد.

اولین گوشی آنر پس از جدایی از هواوی به نام V40 از چیپست دیمنسیتی 1000 مدیا تک برخوردار بوده است.پس از اعلام مالکیت جدید این شرکت، به نظر می رسد خدمات گوگل پلی نیز توسط گوشی های ساخته شده پشتیبانی خواهند شد. پیش از این نیز شیائومی از عرضه گوشی تاشو جدید به بازار خبر داده بود. سامسونگ نیز مدت‌هاست که بر روی چند موبایل تاشو جدید کار می‌کند که احتمالاً همگی در اواخر سال ۲۰۲۱ معرفی خواهند شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال