آنر مجیک ۵ نیز مجهز به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود

احتمالا پرچمدار بعدی آنر دارای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی است. شایعه های منتشر شده نشان می دهد گوشی آنر مجیک ۵ مجهز به پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آنر پیش از این از گوشی آنر Magic 4 Ultimate Edition رونمایی کرده بود که […]

احتمالا پرچمدار بعدی آنر دارای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی است. شایعه های منتشر شده نشان می دهد گوشی آنر مجیک ۵ مجهز به پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آنر پیش از این از گوشی آنر Magic 4 Ultimate Edition رونمایی کرده بود که به نوعی گوشی رده بالا محسوب میشد که نشان میداد این شرکت نیز قادر به تولید گوشی های پرچمدار است.این گوشی مجهز به دوربین پر قدرت بود بطوریکه تا مدت ها در رده نخست رده بندی DXOMark قرار داشت. طبق گزارش نوت بوک چک، آنر گوشی بعدی خود را به نوعی جایگزین گوشی مجیک ۴ آلتیمیت خواهد کرد که احتمالا گوشی رده بالای بعدی آنها نیز محسوب میشود.

یک افشاگر به نام دیجیتال چت استیشن در ویبو مدعی شد گوشی بعدی آنر یک گوشی مرموز است که این شرکت در حال حاضر روی آن تمرکز دارد. این گوشی به سخت افزار قدرتمند نیز مجهز است. آنر در گوشی قبلی خود از ۱۲ گیگابایت رم و فناوری شارژ ۱۰۰ وات استفاده کرده بود. احتمالا در گوشی جدید نیز ظرفیت رم افزایش پیدا کرده و پشتیبانی از شارژ فوق سریع هم به آن اضافه خواهد شد.

احتمالا گوشی آنر مجیک ۵ آلتیمیت دارای یک حسگر اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی است. پیش از این موتورولا نیز یک گوشی دارای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه کرده بود. طبق ادعای دیجیتال چت استیشن، گوشی جدید آنر دارای نرخ نوسازی بالا خواهد بود و از وضوح 1.5K نیز پیروی می کند. طبق شایعات منتشر شده پردازنده آن نیز Snapdragon 8+ Gen 1 خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال