آنر مجیک ۶ آلتیمیت مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در تاریخ ۸ مارس رونمایی می‌شود

آنر قصد دارد به زودی از نسخه آلتیمیت گوشی مجیک ۶ با رنگ‌های جذاب و طرح‌های جدید مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ رونمایی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آنر همیشه نسخه‌های آلتیمیت گوشی‌های خود را با طرح‌های بهتر نسبت به نسخه‌های معمولی به بازار عرضه می‌کند. در حال حاضر […]

آنر قصد دارد به زودی از نسخه آلتیمیت گوشی مجیک ۶ با رنگ‌های جذاب و طرح‌های جدید مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ رونمایی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آنر همیشه نسخه‌های آلتیمیت گوشی‌های خود را با طرح‌های بهتر نسبت به نسخه‌های معمولی به بازار عرضه می‌کند. در حال حاضر نیز مجیک ۶ آلیمیت از این قاعده مستثنا نبوده و قرار است با رنگ‌های جذاب در اختیار کاربران قرار بگیرد. انتشار تیزر مربوط به این گوشی نشان می‌دهد احتمالاً این دستگاه به زودی و در تاریخ ۲۸ اسفند ماه رونمایی خواهد شد.

طبق گزارش‌های منتشر شده تیزری از این گوشی توسط آنر در شبکه اجتماعی ویوو منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالاً مجیک ۶ التیمیت زودتر از موعد مقرر در چین رونمایی خواهد شد در این تیزر ماژول دوربین نسخه جدید مشاهده است که در مقایسه با نسخه پرو بسیار متفاوت خواهد بود.

آنر در نسخه قبلی مجیک ۵ آلتیمیت ماژولی شبیه به نسخه پرو استفاده کرده بود. اما امسال با تغییر منحصر به فردی در طراحی نسل جدید روبرو هستیم. به طوری که می‌توان طراحی ظاهری مجیک ۶ آلتیمیت را یک شاهکار هنری توصیف کرد. البته در تیزر منتشر شده تنها ظاهر کلی ماژول قابل مشاهده بوده و هنوز نمی‌دانیم چند دوربین با چه قدرتی در این ماژول عرضه خواهد شد.

در این تصاویر لنزهای دوربین زیر یک پوشش قرار داشته و طراحی شیک و رنگ طلایی آن باعث ایجاد یک ظاهر جذاب در این دستگاه شده است. از نظر سخت‌افزاری آنر مجیک ۶ آلتیمیت دارای مشخصاتی مانند نوع پرو بوده و با نمایشگر ۶.۸ اینچی از نوع اولد و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز عرضه خواهد شد.

همچنین از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای پردازش‌ها در این گوشی استفاده شده و دوربین‌های سه گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی یک دوربین تله فوتو پریسکوپی ۱۸۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی خواهند بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال