آنر مجیک 7 با طراحی جذاب به عنوان رقیب جدید پرچمداران در راه است

شرکت آنر به تازگی تاریخ رونمایی از سری جدید گوشی‌های پرچمدار خود را اعلام کرد. سری آنر مجیک 7 قرار است در تاریخ 30 اکتبر رونمایی شود و به نظر می‌رسد با مشخصات فنی قدرتمند و طراحی جذاب، رقیب جدی برای سایر پرچمداران بازار باشد. به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه فناوری تکنا، جورج ژائو، […]

شرکت آنر به تازگی تاریخ رونمایی از سری جدید گوشی‌های پرچمدار خود را اعلام کرد. سری آنر مجیک 7 قرار است در تاریخ 30 اکتبر رونمایی شود و به نظر می‌رسد با مشخصات فنی قدرتمند و طراحی جذاب، رقیب جدی برای سایر پرچمداران بازار باشد.

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه فناوری تکنا، جورج ژائو، مدیرعامل آنر، در یک پست در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد که سری مجیک 7 در تاریخ 30 اکتبر رونمایی خواهد شد. همچنین، نرم‌افزار جدید این گوشی‌ها، Magic OS 9.0، در تاریخ 23 اکتبر معرفی می‌شود.

با توجه به سابقه‌ی آنر در استفاده از جدیدترین تراشه‌های اسنپدراگون، انتظار می‌رود سری مجیک 7 به تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز شود. همچنین، با توجه به تجربه موفق آنر در استفاده از باتری‌های سیلیکون-کربن در نسل قبلی، می‌توان به باتری با ظرفیت بالا و عمر طولانی در این سری امیدوار بود. با توجه به تاریخ رونمایی، سری مجیک 7 همزمان با چندین گوشی پرچمدار دیگر از برندهای مطرح مانند ویوو و اوپو رونمایی خواهد شد. این رقابت تنگاتنگ، باعث خواهد شد تا مصرف‌کنندگان انتخاب‌های بیشتری داشته باشند و شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در دنیای گوشی‌های هوشمند باشیم.

احتمالا گوشی جدید به نرم‌افزار Magic OS 9.0 مجهز است. این نرم‌افزار جدید قرار است ویژگی‌های هوش مصنوعی پیشرفته‌ای را به گوشی‌های آنر بیاورد. همچنین انتظار می‌رود سری مجیک 7 به باتری با ظرفیت بالا و عمر طولانی مجهز شود. به نظر می رسد سری مجیک 7 در رقابت با گوشی‌های پرچمدار دیگر برندها قرار خواهد گرفت و این به نفع مصرف‌کنندگان خواهد بود. سری آنر مجیک 7 با مشخصات فنی قدرتمند و طراحی جذاب، نوید یک گوشی هوشمند پرچمدار قدرتمند را می‌دهد. با توجه به تاریخ رونمایی نزدیک، می‌توان انتظار داشت که این گوشی به سرعت به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در بازار تبدیل شود. برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.