گوشی تاشو تاشو آنر مجیک Vs مجهز به اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ معرفی شد

گوشی تاشو آنر به نام مجیک Vs همراه با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و با قابلیت پشتیبانی از قلم لمسی به طور رسمی معرفی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آنر از گوشی تاشو پرچمدار خود به نام مجیک Vs رونمایی کرد. این گوشی نسبت به نسل قبلی خود دارای ضخامت […]

گوشی تاشو آنر به نام مجیک Vs همراه با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و با قابلیت پشتیبانی از قلم لمسی به طور رسمی معرفی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آنر از گوشی تاشو پرچمدار خود به نام مجیک Vs رونمایی کرد. این گوشی نسبت به نسل قبلی خود دارای ضخامت و وزن کمتری است و از لولای جدیدی نیز بهره می برد. طبق گفته آنر این گوشی به دلیل استفاده از لولای جدید وزن کمتری دارد. همچنین به دلیل وجود این لولا در زمان تاشدن کاملا دو طرف نمایشگر روی یکدیگر قرار میگیرند.

طبق گزارش جی اس ام آرنا، گوشی تاشو جدید آنر با پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک کار می کند. اگر چه این پردازنده چندان جدید نیست اما قدرت پردازشی بالایی دارد. کانفیگ پایه این گوشی دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. کانفیگ بالاتر نیز دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. به گفته آنر مدل آلتیمیت این گوشی به رم ۱۶ گیگابایتی و پشتیبانی از قلم جدید مجیک پن مجهز خواهد بود. ارتباط این قلم با گوشی توسط بلوتوث انجام می‌شود. در اطراف گوشی شکافی برای قرار دادن قلم تعبیه نشده است.

آنر مجیک جدید دارای نمایشگر ۷.۹ اینچی است که به نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز است. نمایشگر داخلی نسبت به مدل قبلی تغییری نداشته است. در بخش خارجی نیز یک نمایشگر ۶.۴۵ اینچ دارد که نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز و از استاندارد HDR10+ پشتیبانی می کند.

طبق اعلام آنر این گوشی هیچ گونه برآمدگی در هنگام باز کردن ندارد. همچنین به لطف وجود لولای جدید استحکام و دوام بالایی را شاهد هستیم. این لولا می تواند تا ۴۰۰ هزار بار بدون مشکل باز و بسته شود. با فرض باز و بسته کردن ۱۰۰ بار در روز، این لولا تا ده سال دوام می آورد.

دوربین اصلی در پنل پشتی این گوشی ۵۴ مگاپیکسل است و یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و تله فوتو ۸ مگاپیکسلی نیز قرار دارند. دوربین سلفی در بالای نمایشگر و ۱۶ مگاپیکسل است. باتری آنر مجیک Vs یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژر ۶۶ واتی پشتیبانی می کند. سیستم عامل اندروید ۱۲ نیز بطور پیش فرض در آن قرار گرفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال