آنر مجیک Vs دومین گوشی تاشو پرچمدار در تاریخ ۲ آذر معرفی می‌شود

آنر قصد دارد گوشی پرچمدار تاشو خود را در تاریخ دوم آذرماه معرفی کند. البته زمان زیادی از معرفی گوشی قبلی این شرکت به نام آنر X40 GT نمی‌گذرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آنر اواخر سال گذشته اولین گوشی تاشو خود را با نام آنر مجیک V معرفی کرد. این گوشی […]

آنر قصد دارد گوشی پرچمدار تاشو خود را در تاریخ دوم آذرماه معرفی کند. البته زمان زیادی از معرفی گوشی قبلی این شرکت به نام آنر X40 GT نمی‌گذرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آنر اواخر سال گذشته اولین گوشی تاشو خود را با نام آنر مجیک V معرفی کرد. این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بود و اولین گوشی تاشو با این تراشه پرچمدار محسوب میشد. طراحی آن نیز شباهت زیادی به گوشی گلکسی زد فولد ۳ دارد.

آنر پیش از معرفی پرچمدار جدید خود Honor Magic Vs پوستر رسمی آن را منتشر کرد که بر اساس آن می توان طراحی ظاهری و همچنین برخی تغییرات جزئی آن را مشاهده کرد. به عنوان مثال گوشی جدید دارای لبه های صاف هستند در حالیکه در گوشی قبلی با لبه های گرد روبرو بودیم.

در تصویر قرار گرفته روی پوستر پنل پشتی قابل مشاهده نیست. اما آنچه از تصویر مشخص است این گوشی دارای حق ع مخصوص دوربین سلفی است که هنگام باز شدن در سمت راست قرار می‌گیرد. آنر برای دوربین سلفی تلاشی برای بردن آن زیر نمایشگر نکرده است و این دوربین درون حفره قرار میگیرد.

اطلاعات بیشتری از این گوشی در دسترس نیست و تنها همین اطلاعات را می توان از این دستگاه بدست آورد. احتمالا آنر در روزهای آینده برخی ویژگی های دیگر این گوشی را نیز منتشر میکند. ممکن است چیپ اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ نیز از تغییرات عمده این گوشی باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال