فبلت آنر نوت 8 هواوی 11 مردادماه معرفی می‌شود؛ نمایشگر ۶.۶ اینچی و رزولوشن 2K

برند آنر در حال برنامه‌ریزی به منظور عرضه گوشی‌های مقرون به صرفه به همراه طراحی سطح بالا و قدرت سخت افزاری مناسب به جهت عرضه در اروپا و امریکا است. در تاریخ 16ام ماه آگوست در شهر سان‌فرانسیسکو این شرکت قرار است ازگوشی جدید خود با نام آنر 8 رونمایی به عمل آورد. همانند گوشی […]

برند آنر در حال برنامه‌ریزی به منظور عرضه گوشی‌های مقرون به صرفه به همراه طراحی سطح بالا و قدرت سخت افزاری مناسب به جهت عرضه در اروپا و امریکا است. در تاریخ 16ام ماه آگوست در شهر سان‌فرانسیسکو این شرکت قرار است ازگوشی جدید خود با نام آنر 8 رونمایی به عمل آورد. همانند گوشی 199 دلاری آنر 5 ایکس، این دستگاه نیز محصول پرقدرت با نمایشگر 5.2 اینچی، تراشه هشت هسته‌ای با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز، میزان حافظه رم چهار گیگابایتی و همچنین میزان حافظه داخلی 64 گیگابایتی خواهد بود. از طرفی این گوشی نیز دارای حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت بوده و به طور پیشفرض از نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو استفاده خواهد کرد.

bf20e4b5jw1f666y1n0ckj20c80hedji

البته بهتر است بدانید که قبل از این که این گوشی معرفی شود، این شرکت از آنر نوت 8 رونمایی خواهد کرد. مراسم معرفی این گوشی در تاریخ یکم ماه آگوست در شهر بجینگ برنامه‌ریزی شده است. این گوشی دارای یک نمایشگر بسیار بزرگ 6.6 اینچی بوده و از دقت تصویر 2K استفاده خواهد کرد. تراشه این گوشی از نوع هشت هسته‌ای با میزان فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز بوده و از طرفی از میزان حافظه رم چهار گیگاباتی استفاده خواهد کرد. علاوه بر آن این گوشی دارای حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت خواهد بود و از دوربین 13 اصلی مگاپیکسلی به همراه فلاش LED دوگانه و همچنین دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

در هر صورت باید گفت که در تاریخ‌های مشخص شده در نهایت می‌توانیم این سری از گوشی‌های برند آنر را ببینیم و مشخصات فنی دقیق آنها را بدانیم. به نظر می‌آید برند آنر نیز به منظور رقابت جدی در عرضه فبلت‌ها بسیار مشتاق باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال