شرکت آنر از 4 گوشی جدید در 2 خردادماه رونمایی می‎کند

اوایل روز گذشته شرکت آنر دعوت‎نامه‎هایی را برای اهالی رسانه به منظور حضور در رویداد 2 خردادماه این شرکت ارسال کرد، مراسمی که در آن از 4 دستگاه جدید رونمایی خواهد شد. در این دعوت‎نامه (تصویر بالا)، دانشجوی شادی نشان داده می‎شود که در بین انتخاب یک زمین فوتبال و کلاس درد معلق است و […]

اوایل روز گذشته شرکت آنر دعوت‎نامه‎هایی را برای اهالی رسانه به منظور حضور در رویداد 2 خردادماه این شرکت ارسال کرد، مراسمی که در آن از 4 دستگاه جدید رونمایی خواهد شد. در این دعوت‎نامه (تصویر بالا)، دانشجوی شادی نشان داده می‎شود که در بین انتخاب یک زمین فوتبال و کلاس درد معلق است و به سختی عبارت “4 دستگاه جدید، ساخته شده برای تفریح و شادی” دیده می‎شود تا پی ببریم آن‎ها جزو دستگاه‎های ارزان‎قیمت خواهند بود.

این تصویر هم‎چنین نشان می‎دهد که گوشی‎های عرضه شده برای بازی با موبایل با یک دست و هم‎چنین کلاس‎ درس مناسب خواهند بود، یا حداقل این معنایی است که از ترجمه‎ی ماشینی عبارت روی تصویر می‎توانیم پی ببریم.

یکی از گوشی‎هایی که می‎توانیم ببینیم Honor 6A است که ممکن است نسخه‎ی ارزان‎قیمت Honor 6C محسوب شود. اهالی دنیای موبایل انتظار دارند زیر برند هوآوی پرچم‎دار بعدی خود یعنی Honor 9 را عرضه کند و در همین حین ورود آن به بازار اروپا 6 تیرماه قید شده است و ممکن است هم‎چنین شاهد حضور آن در مراسم برگزار شده‎ی شرکت آنر در چین برای معرفی 4 جدید گوشی آن‎ها باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال