آنر از جدیدترین ساعت هوشمند خود با بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ رونمایی کرد

آنر یکی دیگر از ساعت های هوشمند خود را با نام آنر واچ GS 3 رونمایی کرد.از مهم ترین قابلیت این ساعت وجود فولاد ضدزنگ کم کربن در بدنه آن است. همچنین این ساعت تنها ۴۴ گرم وزن دارد و برای نمایشگر آن نیز از نوع امولد استفاده شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

آنر یکی دیگر از ساعت های هوشمند خود را با نام آنر واچ GS 3 رونمایی کرد.از مهم ترین قابلیت این ساعت وجود فولاد ضدزنگ کم کربن در بدنه آن است. همچنین این ساعت تنها ۴۴ گرم وزن دارد و برای نمایشگر آن نیز از نوع امولد استفاده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آنر واچ GS 3 با بدنه ای از فولاد ضد زنگ کم کربن 316L و ضخامت ۱۰.۵ میلیمتر رونمایی شد. این ساعت هوشمند تنها ۴۵.9 میلی متر قطر دارد و نمایشگر آن نیز ۱.۴۳ اینچی از نوع امولد است. این در حالی است که مدل پرو آن کمی کوچک تر و به یک صفحه نمایش ۱.۳۹ اینچی مجهز است. این ساعت هوشمند دقتی برابر ۹۷ درصد در ردیابی ضربان‌قلب کاربرد دارد و دلیل آن نیز استفاده از ماژول PPG هشت کاناله در این ساعت است. از دیگر قابلیت‌های نظارت بر سلامت آن می توان به پایش اکسیژن خون و نظارت بر خواب ۲۴ ساعته اشاره کرد.

قابلیت موقعیت‌یابی دو فرکانسی امکان ردیابی فعالیت های کاربران در محیط بیرون را امکان پذیر می کند. نسبت به نسخه قبلی ساعت هوشمند مجیدک واچ ۲ این ساعت به دلیل پشتیبانی از ۵ صورت فلکی ماهواره‌ای اصلی در موقعیت یابی ۱۶۷ درصد دقیق تر است و سرعت آن نیز در تعیین موقعیت کاربر دو برابر مدل قبلی است.

در صورت استفاده عادی از این ساعت شارژ آن می تواند تا ۱۴ روز کافی باشد. اما در صورت استفاده از جی پی اس تنها ۳۰ ساعت کارکرد خواهد داشت. باتری ۴۵۱ میلی‌آمپرساعتی آن نیز برای شارژ کامل به یک ساعت زمان نیاز دارد. حافظه داخلی این محصول ۴ گیگابایت است و نرم افزارهایی مانند آلارم و تایمر توسط شرکت سازنده به صورت پیش فرض در آن قرار داده شده است. سیستم عامل آن روی چیپ LiteOS اجرا خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال