آنر 8 به‌عنوان زیباترین گوشی این زیر برند هوآوی به‌زودی عرضه خواهد شد

آخرین خبرهایی که از برند آنر شرکت چینی هواوی در رسانه‌ها به چشم می‌خورد، حاکی از آن است که در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی گوشی‌ هوشمندی جدید در این خانواده خواهیم بود. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید شرکت هواوی اخیراً از گوشی جدید خود با نام Honor V8 رونمایی به عمل آورد که از نمایشگری با ابعاد […]

آخرین خبرهایی که از برند آنر شرکت چینی هواوی در رسانه‌ها به چشم می‌خورد، حاکی از آن است که در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی گوشی‌ هوشمندی جدید در این خانواده خواهیم بود. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید شرکت هواوی اخیراً از گوشی جدید خود با نام Honor V8 رونمایی به عمل آورد که از نمایشگری با ابعاد بزرگ‌تر نسبت به گوشی آینده هواوی برخوردار است.

در واقع آنر 8 هواوی می‌تواند از این رو جایگزین آنر 7، پرچم‌دار سال پیش این زیربرند باشد. براساس خبرها و شایعات منتشر شده آنر 8 هواوی از یک نمایشگر 5.2 اینچی برخوردار خواهد بود. علاوه بر آن تراشه کیرین 950 یا 955 این شرکت نیز در درون آن قرار خواهد گرفت. در کنار آن نیز میزان حافظه رم چهار گیگابایت باعث افزایش راندمان پردازش اطلاعات خواهد شد. در بخش دوربین اصلی این گوشی از دوربین‌های دوگانه 12 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. از طرفی درگاه ورودی آن از نوع USB Type-C بوده و از فناوری شارژ بی‌سیم گوشی نیز پشتیبانی خواهد کرد. در کنار این موارد این گوشی به حسگر مادون قرمز و همچنین باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد شد.

پنل پشتی این گوشی از لایه‌ شیشه‌ای محافظ به همراه فناوری 2.5D در کنارهای آن برخوردار خواهد بود. در نتیجه می‌توان پیش‌بینی کرد که فریم دو آن از جنس فلز خواهد بود. تمام این موارد می‌تواند منجر به تولید زیباترین گوشی هوشمند این سری از تولیدات شرکت هواوی شود. البته تمامی این موارد براساس خبرها و شایعات منتشر شده تکمیل شده‌اند. در واقع این نگرش در مورد گوشی آنر 8 هواوی به منظور پیدایش آن در ذهن کاربر تنظیم شده است. تا زمانی که این گوشی به طور رسمی توسط شرکت هواوی رونمایی گردد. از آنجایی که گوشی آنر 7 این شرکت در ماه ژوئن 2015 معرفی شد؛ انتظار می‌رود ماه دیگر آنر 8 به دنیا معرفی شود. البته تا آن زمان مطمئناً شاهد انتشار خبرها و شایعات بیشتری خواهیم بود.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال