Honor V8 هوآوی رسما رونمایی شد؛ دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و 4 گیگابایت رم

شرکت هوآوی به تازگی طی مراسمی رسمی در چین از گوشی جدید خود با نام Honor V8 رونمایی به عمل آورده است. این گوشی جدید همانند دیگر دستگاه‌های تولید شده تحت نام آنر دارای مشخصات فنی بسیار خوب و قابل توجهی است. تراشه بسیار قدرتمند کایرین 950 به همراه دو دوربین اصلی در بخش پشتی […]

شرکت هوآوی به تازگی طی مراسمی رسمی در چین از گوشی جدید خود با نام Honor V8 رونمایی به عمل آورده است. این گوشی جدید همانند دیگر دستگاه‌های تولید شده تحت نام آنر دارای مشخصات فنی بسیار خوب و قابل توجهی است. تراشه بسیار قدرتمند کایرین 950 به همراه دو دوربین اصلی در بخش پشتی گوشی از آن جمله می‌باشند. البته لنز این دو دوربین برخلاف گوشی پی 9 ساخته شده توسط شرکت آلمانی لایکا نیست.

gsmarena_005

گوشی هوشمند آنر وی 8 هواوی دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی است که دقت تصویری برابر با QHD یا فول اچ‌دی (بر اساس انتخاب کاربر و خریدار) را ارائه می‌دهد. جالب است بدانید که شرکت هواوی بعد از مدت‌های فراوان بالاخره به تولید گوشی‌های هوشمندی مجهز به نمایشگر با دقت QHD روی آورده است. هر دو نسخه از این گوشی دارای پنل نمایشی IPS LCD بوده و از لایه محافظ شیشه‌ای 2.5D در بخش جلویی گوشی استفاده می‌کنند.

تراشه کایرین 950 شرکت هواوی که قبلاً در دیگر گوشی‌های سطح بالای این شرکت چینی شاهد حضور آن بوده‌ایم در بخش CPU دارای هشت هسته‌ پردازشی است (چهار هسته کورتکس A72 به همراه چهار هسته کورتکس A53). میزان حافظه RAM‌ این گوشی برابر با چهار گیگابایت بوده و نسخه QHD این گوشی دارای میزان حافظه داخلی 64 گیگابایت است. این در حالی است که در نسخه فول اچ‌دی تنها 32 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد.

دوربین دوگانه موجود در بخش پشتی گوشی همانند و مشابه آن چیزی است که قبلاً در گوشی پی 9 هواوی شاهد آن بودیم. دوربین‌های 12 مگاپیکسلی دارای لنزی شش بخشی با عدد دیافراگم f/2.2 به همراه فلاش LED دوگانه و همچنین سیستم فوکوس خودکار لیزری. بزرگ‌ترین غایب این بخش، لنزهای انحصاری شرکت لایکا می‌باشند که پیش‌تر در گوشی پی 9 شاهد حضور آن‌ها بودیم. در بخش جلویی گوشی نیز یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار دارد که عدد دیافراگم آن معادل f/2.4 است.

gsmarena_001

این گوشی به خوبی شبکه‌های مخابراتی را تحت پوشش خود قرار خواهد داد. در حقیقت آنر وی 8 هواوی از تمامی فرکانس‌ها و استانداردهای شبکه LTE و همچنین وای‌فای با استاندارد ac پشتیبانی خواهد نمود. نسخه 4.2 بلوتوث به همراه GPS از دیگر ویژگی‌های این گوشی جدید می‌باشند. بدنه فلزی این گوشی دارای ابعاد دقیقی برابر با 157×77.6×7.75 میلی‌متر بوده و در نهایت وزن این گوشی برابر با 170 گرم می‌باشد. میزان ظرفیت باتری این گوشی نیز معادل 3500 میلی‌آمپر ساعت می‌باشد. از طرفی به منظور شارژ این گوشی نیز می‌بایست از درگاه USB Type-C آن استفاده نمایید.

gsmarena_003

قیمت نهایی نسخه فول اچ‌دی (با میزان حافظه داخلی 32 گیگابایت و فقدان NFC) آنر وی 8 هواوی برابر با 350 دلار مشخص شده است. نسخه دارای NFC که البته از پوشش مخابراتی بیشتری نیز برخوردار می‌باشد، قیمتی بیشتری خواهد داشت و در پایان نسخه QHD این گوشی به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی، 439 دلار ارزش‌گذاری شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال