خشم سرمایه گذاران پروژه رمزارز گرم و شبکه بلاکچین TON از پاول دورف

تلگرام طی بیانیه ای از لغو شبکه بلاکچین TON و رمزارز گرم خبر داده است. این موضوع باعث خشم بسیاری از سرمایه گذاران این بخش در تلگرام شده است. سرمایه گذاران 107 میلیارد دلار در این پروژه سرمایه گذاری کرده اند و احتمال می رود در مورد این موضوع از دورف شکایت کنند. به گزارش […]

تلگرام طی بیانیه ای از لغو شبکه بلاکچین TON و رمزارز گرم خبر داده است. این موضوع باعث خشم بسیاری از سرمایه گذاران این بخش در تلگرام شده است. سرمایه گذاران 107 میلیارد دلار در این پروژه سرمایه گذاری کرده اند و احتمال می رود در مورد این موضوع از دورف شکایت کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از Cryptocurrency News، طبق گفته های دورف این پروژه به دلائل مشخص لغو شده است. با وجود توضیحات فراوان به نظر می رسد دورف نتوانسته سرمایه گذاران را در این مورد مجاب کند. ولادیمیر اسمرکیس به عنوان سرمایه گذار در پروژه TokenBox اعلام کرده کلیه سرمایه گذاران قصد دارند از دورف شکایت کنند.

طبق ادعای دورف این پروژه می توانست تا 72 درصد ار مبلغ سرمایه گذاری را به کلیه سرمایه گذاران باز گرداند و احتمال اینکه بازپرداخت سرمایه تا آوریل 2021 تا 110 درصد خواهد بود. مدیرعامل Digital Platforms در مورد این موضوع می گوید: سرمایه گذاران در این پروژه پول خود را دریافت خواهند کرد. احتمال دارد برخی از آنها شکایت کنند اما باید منتظر تغییرات در آینده بود. از طرفی شکایت سرمایه گذاران می تواند آنها را در موقعیت آسیب پذیری از لحاظ حقوقی قرار دهد. احتمالا دورف برای جبران این خسارت به سرمایه گذاران غرامت پرداخت خواهد کرد و یا بخشی از سهام این شرکت را پیشنهاد می کند.

پاول دورف نیز ضمن هشدار به کاربران گفت: هیچ وبسایتی حق ندارد تا از اسم من و یا برند تلگرام در این زمینه برای تبلیغ استفاده  کند همچنین کلیه اعضای این شرکت دیگر هیچ دخالتی در پروژه TON نخواهند داشت. در صورتی که با شبکه های مبتنی بر این پروژه مواجد شدید، اطلاعات خود را اختیار آنها قرار ندهید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال