مشکل عملکرد هات اسپات در بروزرسانی ژوئن ۲۰۲۲ ویندوز ۱۰ تائید شد

پس از آنکه گزارش های مختلفی در مورد ایجاد مشکلات جدید نسبت به بروز رسانی های ژوئن ۲۰۲۲ در ویندوز ۱۰ منتشر شد اکنون مایکروسافت نیز برخی از این مشکلات مانند باگ مربوط به عملکرد قابلیت هات اسپات وای فای را تایید کرده است. مایکروسافت در تاریخ ژوئن امسال به روز رسانی جدیدی را برای […]

پس از آنکه گزارش های مختلفی در مورد ایجاد مشکلات جدید نسبت به بروز رسانی های ژوئن ۲۰۲۲ در ویندوز ۱۰ منتشر شد اکنون مایکروسافت نیز برخی از این مشکلات مانند باگ مربوط به عملکرد قابلیت هات اسپات وای فای را تایید کرده است.

مایکروسافت در تاریخ ژوئن امسال به روز رسانی جدیدی را برای همه نسخه های پشتیبانی شده سیستم عامل منتشر کرد. البته این به روز رسانی با هدف رفع برخی مشکلات انجام شد یکی از آنها جلوگیری از باگی در برنامه های اکسل و  Outlookبوده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از WindowsLatest، در بروزرسانی اخیر مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ فهرست اصلاحات بسیار طولانی ای منتشر شد. اما مشکل دیگری در این بروزرسانی وجود دارد که باعث تداخل در عملکرد هات اسپات وای فای میشود.

 استفاده از گوشی‌های هوشمند به عنوان هات اسپات شخصی در اشتراک گذاری بیسیم اینترنت توسط بسیاری از کاربران انجام می گیرد. از طرفی این قابلیت در کامپیوتر های مجهز به سیستم عامل ویندوز نیز وجود دارد. بنابراین کاربران امکان استفاده از ویژگی هات اسپات داخلی ویندوز ۱۰ را برای اشتراک گذاری اینترنت خواهند داشت. اما بروزرسانی ژوئن ۲۰۲۲ ویندوز ۱۰ امکان استفاده از این قابلیت را به کاربران نمی دهد و گزارش های کاربران نیز این موضوع را تایید کرده است. طبق گفته یکی از کاربران پس از نصب بروزرسانی باعث شد که اتصال به شبکه در هر ۵ دقیقه یکبار بازنشانی شود. همچنین پس از نصب این بروزرسانی مشکلاتی نیز در جلسات RDP ایجاد شد. به طوری که قابلیت ریموت دسکتاپ برای اتصال راه دور به رایانه‌های ویندوزی امکان پذیر نبود و با غیر فعال کردن شبکه مورد استفاده این مشکل برطرف شد.

 اکنون مایکروسافت این مشکلات ایجاد شده را تایید و و اسناد مربوط به آن را منتشر کرده است. به گفته این شرکت هنگام استفاده از قابلیت هات اسپات وای فای خطاهای غیر منتظره ایجاد می شود. همچنین باگ مورد نظر باعث تداخل در عملکرد صحیح وای فای دستگاه خواهد شد. علاوه بر این مشکل ایراد دیگری نیز در این به‌روزرسانی توسط مایکروسافت اعلام شد که در آن کاربران نمی‌توانند با استفاده از Azure Active Directory (AAD) وارد سیستم شوند. به همین دلیل ممکن است برخی کاربران در اتصالات VPN، وان‌درایو، مایکروسافت تیمز و Outlook دچار مشکل شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال